Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

typ-85 coupe quattro vanteet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• typ-85 coupe quattro vanteet

sopiiko 8x17" et35 vanne, renkaat 225/40 pyörimään alla?? tai mikä on pienin et millä kyseinen vanne sopii pyörimään

Melkeempä tekis mieli sanoa että ottaa ainakin etutolppaan kiinni. Mulla on nyt 7,5x17 et30 vanne 205/50 kumilla ja väliä raidetangonpäähän on joku 5mm.

Comment

mulla on alusta kasattu s2:sen osilla,tiedä sitten onko raideleveys vielä sama, kuin alkuperäisillä alustan osilla.

Comment

Mulla on rapeessa muistaakseni 8x17 Et35 ja S2:n tolpat/apurunko. 235/40/17 on hyvinkin rajoilla mahtuvuuden puolesta. En tosin tiedä paljonko nuo urkin loksut tekee asiassa.

Comment

Mulla 7x16" et25 ja 205/45 mahtuu taakse nippa nappa. 215 ei mahtunut.

<laskelmaa> siis samalla et:llä 1" levempi vanne tulis 12mm ulommas, mutta 10mm suurempi et vie sen sisälle. Tulos on jokseenkin sama 8" et35 ja 7" et25. Mattiin verrattuna 12mm leveämpi vanne tekee puolelleen 6mm ja siitä 5mm et ero tuottaa myös melko saman tuloksen.</laskelma>

Suurempaa et:tä rajottanee jousijalka ja pienempää takalokarit. 225 ei ainakaan mahdu.

Comment

Working...
          X