C4 koppaiseen ässänrotteloon olen tiivistämässä hammastankoa ja tuntui menevän mukavasti typ44 remonttiohjeen mukaan, kunnes vastaan tuli sylinteriputken tiivisteiden irrotus. Mielestäni olen käyttänyt vähintään kohtuullista voimaa antaessani vasaralla vauhdinalkua ohjeessa purkuvaiheen 5. kohdan kuvissa näkyvään metalliosaan, mutta se ei tunnu liikahtavan ollenkaan.
Jos vastapuolta koittaa tiirailla, niin siellä näyttäisi pilkistävän jokseenkin kuvan lukiteholkin näköinen palikka, mutta siellä putken ulkokehällä näkyy myös kolme pientä koloa ikäänkuin jotain työkalua varten. Pitääkö tuo tiivistenippu pyöritellä pois paikoiltaan jollain erikoisavaimella vai pitäisikö sen lähteä yksinkertaisesti lyömällä pois? Oma uskallus suuremman voiman käyttöön vaan loppui pienen koputtelun jälkeen.
Niin, tiivistesarja C4:een löytyi Febin valikoimista saksanmaalta osanumerolla 23252 tai VAG 4A1498020A, posteineen jotain 70e kantturoilla. Pussissa tuli valtava kasa pieniä o-renkaita, vähintään koko ohjaushärdellin ja varmaan myös muun hydrauliikan tiivistämiseen.
Jos vastapuolta koittaa tiirailla, niin siellä näyttäisi pilkistävän jokseenkin kuvan lukiteholkin näköinen palikka, mutta siellä putken ulkokehällä näkyy myös kolme pientä koloa ikäänkuin jotain työkalua varten. Pitääkö tuo tiivistenippu pyöritellä pois paikoiltaan jollain erikoisavaimella vai pitäisikö sen lähteä yksinkertaisesti lyömällä pois? Oma uskallus suuremman voiman käyttöön vaan loppui pienen koputtelun jälkeen.
Niin, tiivistesarja C4:een löytyi Febin valikoimista saksanmaalta osanumerolla 23252 tai VAG 4A1498020A, posteineen jotain 70e kantturoilla. Pussissa tuli valtava kasa pieniä o-renkaita, vähintään koko ohjaushärdellin ja varmaan myös muun hydrauliikan tiivistämiseen.
Comment