Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

quattro-lätkä takapeltiin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    quattro-lätkä takapeltiin

    Ajattelin laittaa takaluukkuun quattro-lätkän. Mikähän sen virallinen paikka lienee (A4 Avant B7) ja millä se kannattaa liimata että pysyy?

    Vai onko tää etikettivirhe ylipäänsä koska takapellissä ei lue mitään muutakaan (malli- tai moottorimerkintää) enkä halua laittaakaan. Pelkkä quattro-teksti riittäisi.

    #2
    Oikea paikka on oikealla puolella takaluukussa valon ja luukun reunan puolessa välissä... suurinpiirtein.. pieni merkki vaan saattaa näyttää jokseenkin typerältä... Kiinnityksessä kannattaa käyttää 3M kirkasta kaksipuolista noin 0,4mm paksua teippiä. Pysyy hyvin kiinni eikä näy. Gekko tuohon seuraksi niin siitä tulee varmasti oikein siisti.

    Comment


    • #3
      Eikö pelkkä Gekko riittäisi? Näin itse ajattelin tehdä. Ja yhden tuollaisen olen bongannut liikenteessäkin.

      Comment


        #4
        Itsellänikin on pelkkä Gekko loosterissa. niin ja tietysti rinkulat, ettei kukaan erehdy vahingossakaan luulemaan citikaksi... (suhteellisen saman näköinen berberi)

        Comment


          #5
          Olen muutaman kerran nähnyt pelkän quattron ja ihan hieno se mun mielestä on. Moottorikoodi on jotenkin turhan iso ja kun kyseessä on vain 2.0TDI, niin ei sitä viitsi pistää. 3.0TDI olis jo eri asia ;)

          Ja eikös uudessa A8:ssa ole vain TDI ja quattro, siis ilman kuutiotilavuutta?

          Tuollainen gekko vois olla hieno, mistä sellaisen saisi? Olen sellaisen bongannutkin jostain, olisiko ollut valkoinen vai keltainen. Oma kärry on musta eli valkoinen voi olla turhan silmiinpistävä?

          Hemmetti kun onkin Citikka turhan samannäköinen.... onneksi on ne rinkulat!

          E: Pieni surffaus forumilla ja niitä gekko-tarrojan on vaikka mistä saatavilla. Esim
          http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ighlight=gekko
          Viimeksi muokannut miiahone; 6.5.2010, 10:59.

          Comment


            #6
            Itsellä on gekko tarra kontissa, tosin jossain vaiheessa vaihtunee varmaan alumiiniseen/rosteriseen tuo gekko, niin on viellä vähän hienompi :)

            Niin ja siis kontissa ei ole mitään muuta kuin rinkulat ja tuo gekko tarra.

            Comment


              #7
              Mulla on pelkkä quattro perseessä rinkuloiden lisäksi ja ihan järkevän näköinen se imo on. Ostin auton merkittömänä niin jotenkin orvon näköinen se oikea puoli ilman minkäänlaista merkkiä. Jumalmoottoria nyt ei tartte mainostaa muutenkaan niin pelkkä quattro saa riittää :)

              Comment


                #8
                Mihinkäs tuollaisen gekon laittais merkittömään A4 B5 malliin takapäähän? Yks ajatus oli tuossa rekkarin ja valon välissä oikealla puolella tai sitten kontin yläreunaan oikealle. Tarra on kooltaan n. 5*10cm joten hyvin laajalle alueelle sitä ei viittis laittaa. Auto musta ja gekko hopea.

                Onko kansalla mielipiteitä tai mahdollisesti kuvia omista gekoista?

                Comment


                • #9
                  Artulta tilasin ton rosterisen gekkomerkin ja tuli nopeesti postilla ja oli pirun siististi leikattu.. Suosittelen! Kannattaa kysyä vieläkö Artulla niitä on jos sellasen haluaa..
                  http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=94625

                  Ja tuossa linkissä on Tepon audi missä on perässä ainoostaan toi Quattro merkki siittä näkee ainakin sen asennus paikan ja miltä lopputulos näyttää..
                  http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=87489

                  Comment


                    #10
                    Ei paras mahdollinen kuva, mutta kuitenkin... Ja kyseessä on A6 (C5).
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Aihetta lainatakseni. Millä on kiinni audimerkit etuovien etupuolella listassa ,kun pitäisi toiselta puolelta kyseinen merkki vaihtaa ja saako niitä enää mistään?

                      Comment


                        #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viesti
                        jotenkin orvon näköinen se oikea puoli ilman minkäänlaista merkkiä.
                        + näyttää etuvedolta ilman :D

                        Itellä tällä hetkellä tällainen ratkaisu.
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Ite tykkään että mitä vähempi tunnisteita autossa sen parempi. Vähän noin niinkuin sleepperinä koitetaan mennä. Tosin maskirinkuloita ei pois voi ottaa, muutenhan tuosta tulee volkkari :D

                          Comment


                            #14
                            Itsekin olen kaikista audeistani tarvittaessa ottanut malli- ja moottorimerkinnän pois.
                            Viimeisimpänä otin kasista juurikin tuollaisen pienen quattro-lätkän pois.
                            Jos autossa olisi ollut moottorista kertovat lätkät, niin olisivat nekin lähteneet heti ensimmäisenä pois.

                            Turhia tuollaiset minun mielestäni:)

                            Comment


                            • #15
                              Aihetta lainatakseni. Millä on kiinni audimerkit etuovien etupuolella listassa ,kun pitäisi toiselta puolelta kyseinen merkki vaihtaa ja saako niitä enää mistään?
                              Oliko tähän jollakin ratkaisua?

                              Comment


                                #16
                                Sellaisella "lukitussokalla" vanhemmissa audeissa (lötkö), uudemmissa (b5)sitten liimalla tms tökötillä.

                                Comment

                                Working...
                                X