Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5:seen uudet iskarit?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a4 b5:seen uudet iskarit?

    Alkas olla aika vaihtaa tohon kulkineeseen uudet iskarit. Pohjaa aika rumasti edessä. Tällä hetkellä autossa on vakio sport iskarit ja eipach pro kit -30 mm jouset. Etuiskareiden kiinnitys haarukka on lyhennetty n 15 mm, jotta ei auto kulje nenä pystyssä. Mitkän olis hyvät iskarit noiden jousien kaveriks? Tykkään noista eipacheista sen tähden, että ne on aika pehmeät mutta kantavat. Olen ymmärtänyt että joissain iskareissa on semmunen jousilautasen säätä mahdollisuus? Lähinnä sen takia se olis hyvä että ei tarvis taas ruveta sitä iskaria pilkkomaan... Vai onko koko homma tuhoon tuomittu.

  • #2
    No entäs joku ihan alustasarja? Voishan nuo jouset myydä vaikka pois. Eipachilla oli pelkät iskarit n 700?, varmasti kyllä hyvät. Noita säädettäviä tuntuu olevan jos vaikka jonkunlaisia. Mutta en oikeestaa tarvis mitää semmusta. Laadukas ja pikkase matalampi ku vakio ja tyylitön keulapystyssä asento ku olis pois ni riittäis mulle.

    Comment


    • #3
      Noille eibachin jousille, ja noilla sinun vaatimuksillasi kustannustehokas ratkaisu voisi olla esim Bilstein B6 sport?

      Comment


        #4
        Mitenkäs kun tuo vag-cat ei toimi niin täytyy täältä tarkistaa. Etuvetoisessa b5:ssa takaiskareissa alapäässä on toisella puolella ikäänkuin kiinteä holkki, alapään voi asentaa kummin päin vaan mutta kuuluuko tuon nysän olla ulos vai sisäänpäin? Puhutaan siis siitä holkista minkä läpi alapään kiinnitys pultti tulee. Muuttaako auton ajettavuutta vaikka olisi väärin?

        Comment


        • #5
          Muistaakseni se holkki tulee ulospäin. Siis renkaan puolelle.

          Comment


            #6
            Bilstein Sprintit voin toimittaa tuohon muistaakseni ~600e kierros.

            Comment


            • #7
              No ei tuohon hintaan vielä kuolis. Mut mites sit ku kuitenkin jää taas keula pystyyn. Onko noissa jotain säätöä? Varmasti laadullisesti huippu luokkaa...

              Comment


              • #8
                Tilaat eteen madaltavat jousilautaset samalla niin ei pitäs jäädä. Tiputtaa sen 10-15mm.

                Comment


                • #9
                  Yritin aikoinaan. Yhdet tuli, ne oli väärät. Seuraavien toimitus olis kestäny vissii n puoli vuotta joten vaadin rahat takaisin. Firmaa en enää muista. Ei niitä tolppia kovin usein jaksais olla purkamassa. Mistä nii muka nykyään sais?

                  Comment


                  • #10
                    Supersportilta tilasin tuohon typ89.
                    Tuossa on b5 avantiin käypäset?Supersport

                    Comment


                    • #11
                      Rupesin sit tossa miettii et jos samalla vaivalla tilais ebaysta vaikko koko sarjan ja myis nuo eipachit pois. No eipä löydy eipachilta, H&R, KW yms mitää semmusta kiinteää sarjaa mikä madaltais yli -30mm. Esim tuo H&R cup kit -45mm olis ollu huokee. Mut ei tuohon pirssiin sitä saa. Sama KW ym. Voi perk. Pakko vissii ostaa joku halppis juttu...

                      Comment


                      • #12
                        Juu kyllä se tuohon bilsteiniin kaatuu. Ja jousiksi nuo eipachit. Etupää saa madaltua vaateriin jousilautasilla. Mitä eroa tuolla sportilla ja sprintillä on?

                        Comment


                        • #13
                          Onks kellää kokemusta ku tuolla bemari clubilla jauhetaan että olis tosi kova iskari kyseessä. Ettei tulis vaa iha kivireki...

                          Comment

                          Working...
                          X