Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vag-Com apua tarvitaan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vag-Com apua tarvitaan

    Terve.

    Olen laitellut menemään jo pyyntiä että tulisi maksulappua kotiin että näkisi kenellä olisi vag-com laitteet tässä Järvenpäässä. Joten jos jollain on laitteet tällä hetkellä täällä Järvenpäässä taikka lähistöllä niin voisi vaikka YV:tä heittää.

    Ongelmana tällä hetkellä ESP valon syttyminen. Syttyy melkein aina kun lähtee liikeeseen. Alkoi oireilemaan tänä aamuna. Eilen vaihdettiin levyt taakse. Voisiko olla yhteydessä toi ESP valon palaminen siihen että levyt on vaihdettu? Vaiko mitä lie henkimaailman juttuja siellä nyt on.

    Kun auton starttaa ja jättää päälle niin valo ei syty. Mutta kun lähdet ajamaan niin suht varmasti tämä valo syttyy.

    Autona A6 vm-01 1.8T

    #2
    ABS-anturi liian kaukana pulssikehästä.

    Comment


    • #3
      eikös noissa ole takana joku abs jarrujen tunnistin? Haku suattas auttaa

      Comment


      • #4
        Paljon tässä jo yrittänyt lukea että mistä lähtisi sitä ongelmaa korjaa.

        Hyväähän tuossa on että liike teki tuon rempan taakse :D En minä.

        Itse kanssa epäilisin sitä että se anturi jostain kumman syystä voisi olla liian kaukana nyt.

        Mutta mitenkä se anturi voisi liikkua kun siihenhän ei kosketa ollenkaan siinä vaihdonyhteydessä? Vaiko kosketaanko?

        Lukeeko se anturi muuten jotain ratasta siellä vaiko saako se impulssin jostakin sieltä ja mistä?

        Autoa käytettiin ylhäällä ja ja kaikki johdot oli heidä mielestä paikoillaan ja ei mitään vikavaloa silloin tietenkään tullut.
        Lähdin liikkeen pihasta kotiin ja ei syttynyt valo. Lähdin 5min päästä liikenteeseen ja heti kun teki n.90asteen käännöksen niin valo syttyi..

        Comment


          #5
          Eikös etuvedossa ABS-anturin hammaskehä ole jarrulevyn sisäpinnassa.

          Comment


          • #6
            Eli siellä on jouduttu siis irroittamaan silloin jotain osaa vanhasta ja laittamaan uuteen levyyn takasin kiinni? Joutuuko jotain tälleen tekeen? Silloinhan se olisi loogista... :D

            Huomenna sitten josko sinne laakkoselle menisi käymään. Ellei jollain nyt tosiaan satu olemaan laitteita lukea tätä niin täällä?

            Mutta sellaisia havaintoja. Syttyy ihan kesken ajon. Ei välttämättä tarvi kääntää rattia eikä painaa edes jarrua.

            Mutta kun valo palaa niin abs:t kyllä vielä toimii hyvin (siitä ei nyt ole varmuutta että toimiiko takana sitten?) Mutta luistonesto ei kyllä toimi tosiaan kun valo palaa.

            Kolme päivää sitten siihen kyllä vaihdettiin ilmanputsari. Eihän tällä nyt mitään mystisiä vaikutuksia voi olla???
            Viimeksi muokannut okkim; 28.4.2010, 22:02. Perustelu: Viestit yhdistetty

            Comment


              #7
              Mun mielestä ABS:t toimii tai ne ei toimi. Jos jokin anturi ei anna luotettavaa lukemaa niin ABS lopettaa toimintansa. Olet varmaan testannut lukkojarrutuksella, että ABS toimii?

              Se, että valo syttyi käännöksessä vois tarkottaa, että siellä on anturi liian kaukana tai lähellä tms. Tietysti voi siellä jokin muukin falskata ja pistää noita välyksiä väärin.

              Toivottasti joku kerkeää koodit tsekata ennen Laakkosta :)

              Comment


              • #8
                Koodit luettu ja EI laakkosella :)

                Sivuttaiskiihtyvyysanturi rupeaa antautumaan. Siitä tuli virheilmoa sitten. Eli ei ole takapäässä sitten vikaa. Kiva yllätys tälleen. Uudelleen yritettiin opettaa anturia mutta kaput se taitaa olla kun syttyi 4km:n jälkeen uudelleen.

                Eli uutta osaa peliin ja menoksi. Pikkasen kyllä välillä syö kun saa uusia sitä ja tätä tästä autosta nyt...

                Comment

                Working...
                X