Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 B4 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 B4 madallus

    En oikein löytänyt sopivaa threadia, joten kokeillaan tällä. Elikä olisi suunnitteilla 40 milliä madaltava Weitecin Ultra Gt alustasarja jossa iskarit ja jouset, B4 korimallin 80 Audiin jossa 225/45/17 renkaat. Mahtuukohan renkaat pyörimään madalluksen jälkeen, ja onko näissä yleensä ongelmana joku keulimisefekti kun madaltaa?

  • #2
    60/40 setti niin ei keuli. Mulla olis tommoset madallusjouset myytävänä, jos kiinnostaa.

    Comment


      #3
      Mahtuu pyörimään jos et on oikea.

      Comment


        #4
        Itsellä 60/40 GT-setti. Mielestäni ihan jepajee hyväkuntoisille teille.. Settihän on älyttömän pintakova, kuin hevoskärryillä ajelisi. Mutta kaikkeenhan tottuu, joten tähän asti olen tyytyväinen, kunhan muistaa väistellä isoja monttuja ja kaivoja, ja pitää katseena tiessä.

        Lopuksi vielä foto 60/40 madaltavasta, renkaina 215/45/17. Pyörii alla moitteettomasti eikä raavi. Hinta/laatu-suhde hyvä.

        Comment


        • #5
          Itse tilasin juuri FK:n 60/40 alustan kun oli tarjouksessa. Saas nähdä minkälainen kivireki se on :D Tosin varmasti parempi mitä tällä hetkellä oleva alusta kun tuntuu siltä että mennään pelkkien jousien varassa.
          Tiedä sitten miten tossa coupessa, et jääkö perä hieman ylemmäksi kun keula. Ainakin tällä hetkellä on.

          Comment


          • #6
            Itselläni on ollu toi Weitrc ultra GT alustasarja 60/40 kohta pari vuotta. Itse en ole ollut tyytyväinen sarjaan. 2 kertaa on takaiskari menny ns poikki. Iskarin alpapään"korva" mistä tulee kiinni ni oon irronnut liitoksestaan ja nesteet pihalle. Sarja on todellaki kova, niinku edellä joku mainitsi. Olisko jollain tietämystä mikä sarja olisi hieman pehmeämpi.?? FK? H&R?

            Comment


              #7
              Sämpylään tuskin löytyy "pehmeää" alustasarjaa, muuta kuin vakio. Eikä sekään ole pehmeimmästä päästä.

              Comment


                #8
                Emännän coupe-ässässä on Eibach, se tuntuu ihan asialliselta joskin aivan tolkuttoman matala. Tarkempia speksejä siitä ei ole toistaiseksi antaa.

                Comment

                Working...
                X