Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vogtland vs H&R (A4 b5)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vogtland vs H&R (A4 b5)

Tässä pari päivää nettiä kaiveltuani olen päätynyt uusien jousien osalta kahteen vaihtoehtoon, Vogtland -35mm ja H&R -40mm. Noista H&R jousista olen kuullut vain hyvää, mutta tuo Vogtland ei tuota kovinkaan suuria hakutuloksia täältä puolen atlanttia. Eli olisiko jollakin omakohtaista kokemusta noista Vvogtlandin jousista b5:n alla? Madallus on se mikä luvataankin, eikä enempää? Pintakovat?

Mulla oli b5 1.9tdiq sedanissa nuo votglandit ja mielestäni ne olivat todella hyvät kun vaan laitto ensin madaltavat jousilautaset eteen. Vakiona jäi keulimaan.

Comment

Jep, eniten mietityttää juuri tuo tasapainoinen pudotus. Molemmat noista jousista ovat n. saman gintaisia saksanmaalla ja kun iskarit on vakiot (enkä ole niitä vaihtamassa ennenkuin ne loppuu), niin siinä mielessä nuo Vogtlandit olisivat ehkä paremmat pienemmän madalluksensa takia? Vai onko tuolla 5mm erolla enää välillä?

Ja tarkemmin kun katsoo tuon H&R setin tietoja, niin sehän on Race Springs, eli lieneekö siis turhankin jäykkä näille enemmän pottupeltoa muistuttaville suomen teille?
      Viimeksi muokannut Joni_R; 14.4.2010, 08:30.

Comment

Mulla oli b5 1.9tdiq sedanissa nuo votglandit ja mielestäni ne olivat todella hyvät kun vaan laitto ensin madaltavat jousilautaset eteen. Vakiona jäi keulimaan.
        mistä hommasit madaltavat jousilautaset?

Comment

Ei muista enää. Viimeksi ostin jmtechiltä.

Comment

H&R meni tilaukseen, jospa niiten kanssa pysyy vielä hampaat suussa :)

Joo, ei noita b5 madaltavia jousilautasia tahdo oikein löytyä, kuin bonrath, joka on faceliftiin...

Comment

Working...
            X