Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ABT-Jouset

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• ABT-Jouset

Help, help, help. Taas on nainen jätetty pulaan! :S

Kävin katsastamassa autoni ja nuori kundi tuumasi että ei päästä autoani läpi koska se on madallettu. Ei auttanut esittää blondia, "ai mitkä jouset? Onko tässä väärät jouset? olen autoliikkeestä ostanut tämän tällaisena!"
    Puuh, ei se viime vuonnakaan A-katsastuksessa jäänyt jousista kiinni.

No jokatapauksessa tämä kundi sanoi että pitää hommata joku tyyppi hyväksyntä noista jousista. Katsoin vähän aikaa pitkään ja vastasin että "näytänkö minä siltä, että ymmärrän tämmösistä jotakin?"
    Poika pyöritti päätänsä ja totesi että "no sun pitää vaan hommata se todistus. Jostain."

Joku muukin on varmaan täällä joutunut joskus tommosen hommaamaan?
    Ei kellään sattuisi olemaan? xD
    Kävin ABT:n sivuilla mutta enhän minä saksaa osaa, joten ei hajuakaan mistä sieltä semmonen voisi löytyä!

Tämä on taas näitä tilanteita että ei ole herkkua olla sinkku nainen :S

Onko varma että on ABT:n jouset? Saatan hyvin olla väärässä mutta en ole ikinä kuullut ABT:n jousista.

Comment

Onhan noita ainakin uudemmille.

Olisko König Oy ABTin Suomen maahantuojana oikea paikka todistuksen hommaamiseen?

Comment

Hmm... melko varmaa tietoa ;)
        Kovin on ainakin audeihin käytetty ;) http://www.abt-sportsline.de/auswahl...del/Audi%20A6/
        ja tommosen merkin se katsastusmies kaivoi jousista (jokseenkin kyllä oli aika kulunut logo, mutta mutta... Tämmösen hän antoi ja tällä mennään. Minä en ala kykkimään ja ettimään jousista minkä merkkiset ne on! O_o )

Comment

on ABT:llä myös jousia valikoimissa. Ei näytä löytyvän ainakaan englanninkielisiltä sivuilta mitään papereita jousille.

Comment

Ah, kiitos ommiK!
            Tiesin että Audifoorumiin voi AINA luottaa!

Comment

Working...
            X