Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 avant quatroon madallusta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 avant quatroon madallusta?

Auto on siis 2003 vuoden A6 2,5 tdi avant quattro. Lähinnä korkeussäädettävää alustasarjaa olen hankkimassa. ELi kyseisen auton omaavilta jos saisi kommentteja itsellä olevista alusta sarjoista. Madallusta tulee n. 50-60mm.

Kw:n säädettävä ollut alla reippaalla madalluksella pari kuukautta. Ei ole ainakaan kova, mutta kesärengastuksen kanssa tosi ahdasta.
    Ulkonäkösyistä tuon itselle alle laitoin. Aikaisemmin ehtaan oma sprotalusta, mutta näytti 18" vanteillakin melkein citytraktorilta.

Comment

Kw:n Variante 1:nen ollut viime kesästä asti alla ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Ei ole pintakova, vaan juuri sopivan jämäkkä.

Comment

Täältäkin ääni Kw var1:lle. Hyväksi havaittu jo muutamassa autossa.

Comment

kw:n kannalle varmaan käännyn, ittekin sitä ajatellu parin ex auton alla olleiden halvempien coiloverien jälkeen. Rengastukseksi ajtellu 19 kesä ja 18 talvi. Millä et:llä 19 olis hyvä olla että pyöris sujuvasti alla???

Comment

Mulla on kesällä 235/35/19" 8,5" et35, edestä hyvä, mutta takana olisi varaa jokunen milli tuoda ulospäin. Projekti-osiosta löytyy muutama kuva...

Comment

Multa löytyy 235/35-19 8.5" ja ET on 30, tulee mukavasti kaarenreunaan ja inssikin sanoi ettei yhtään ullommas tarviisi tulla, muuten tulisi hylsy.

Comment

kiitoksia hyvistä vinkeistä. Näillä varmaan saadaan rengastus kohilleen. Mistäs porukat hommannu kw:n settejä. Taitaa olla 1000 e:n kieppeillä hinnat aikalailla jokapaikassa?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja hessu76 Näytä viesti
                  kiitoksia hyvistä vinkeistä. Näillä varmaan saadaan rengastus kohilleen. Mistäs porukat hommannu kw:n settejä. Taitaa olla 1000 e:n kieppeillä hinnat aikalailla jokapaikassa?
                  Slamitista

Comment

Working...
                  X