Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

continental contiwinterviking 2 äänekäs rengas?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• continental contiwinterviking 2 äänekäs rengas?

itellä on noin kuukauden vanhat kyseiset contin nastarenkaat 205/55-16 koossa ja ovat mun mielestä hirmu äänekkäät renkaat. millaisia kokemuksia on muilla??

haluan kokemuksia vain nastarenkaiden osalta, tiedän sen että kitka on hiljainen.

Mulla on A3:ssa samaiset renkaat tosin kokona on 225/45-17. Ei ne mun mielestä nastarenkaiksi ole mitenkään pahaääniset. Äänitaso ehkä ihan hieman kovempi kuin 205/55-16 Contin WV1:llä jotka oli alla alkutalven mutta ero voi johtua myös rengaskoosta. Kyllähän nastat aina ääntä pitää kun kuivalla asvaltilla ajaa.

Comment

Itsellä A6:ssa samat 225/50/17 koossa ja mitä aikoinaan ostaessa vertailin Teknarin ja muitten testejä, toi oli melutasoltaan jossain top 3:ssa. Siis hiljaisimmasta päästä.

Kehitys on kuitenkin voinut kehittyä, nykyään kuulemma saa hiljaisia Nokialaisiakin.

Comment

Pari settiä noita continentaleja ollut , ovat kyllä sieltä hiljaisemmasta päästä. Helppo ja looginen ajettava. Nykyiset Hakkis 7:t meluavat ainakin toisissa olosuhteissa enemmän, jäällä jopa hätkähdyttävän paljon.
        Nyt toisessa autossa alla olevat Hakkis 4:set ovat tosi hiljaiset- niissä on käytännössä kaikki nastat katki:-).
        Niin ja kokemukset koosta 195/65-15

Comment

Itse ostin syksyllä uudet Conti2:set nimenomaan tuossa 205/55-16 koossa Golfiin ja ovat olleet todella hiljaiset. Yksi kyytiläinen luuli, että olin ostanut kitkat, kun ovat niin hiljaiset.

Myös testeissä nuo ovat olleet kaikista malleista sieltä hiljaisimmasta päästä, joten ei ne meluisat pitäisi olla.

Comment

Mulla on varmaan maanantaikappaleet.
            Tai sitten koko auto on kasattu maanantaina...

No, kohta kesäpallot alle!

Comment

mulla vaan meinaa kuulua sellaista ulvontaakin. en kuitenkaan oikeen usko laakerivikaan koska ääni ei oikeastaan muutu vaikka autolla mutkittelee.
              Viimeksi muokannut jarkkojh; 3.4.2010, 10:35.

Comment

merza: onko sulla minkä ikäiset renkaat?

Comment

Viikko 34, vuosi 2008.

Comment

no jospa ne kesärenkaat olis hiljaisemmat myös itsellä :)

Comment

Mulla C4:ssa 195/65/15 CWV2:t, eikä niitä nyt varsin mölyisiksi pääse haukkumaan, joskin hiljaisempiakin varmasti on. Pitoa ja ajettavuuttahan niissä onkin sitten sen edestä..

Comment

Working...
                      X