Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanteisiin 8,3mm venttiilit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Vanteisiin 8,3mm venttiilit?

Mistä olette hankkineet metalliventtiilejä 8,3mm halkaisijaltaan? Paikalliset liikkeetä myyvät ei oota tai sitten moottoripyörän venttiilejä, jotka on hirveen pitkiä.

http://cgi.ebay.de/Metall-Ventile-8-...item5d2723824f

Tuollaiset pitäs löytää. Onko suomen maalla vai pitääkö gyntteriltä tilata?

Minulla pyörii yhdet "ohuet" venttiilit tuolla varastossa tyhjänpanttina. Otin omista Rialeista pois ja porasin isommat reijät "piiloventtiileille". Voin mitata mitä ne on.

Comment

No hyvä. Pistä vaikka yv:tä paksuudesta ja pituudesta.

Comment

Itse pitäisi myös kai hankkia metalliventtiilit.. 8.4 mm halkaisijalla. Muutamassa paikassa myytiin ei oota.. onko havaintoo mistä esim. pääkaupunkiseudulla löytyisi?

Comment

Taitaa uutema saada ainoastaan varaosana BBS, Rial, RH/Artec, Oz vanteiden maahantuojalta. Tuo koko ilmeisesti käytössä vaan koottavissa lippa vanteissa. En ole netistäkään bongannut ku saksan maalta ebatystä.

Comment

Venttiilit kyllä löytyy iteltä. Mutta mitä ootte laittanut tiivisteiks vanhojen kovettuneiden tilalle? Olis kohta aika kasailla vanteet ja tars venttiilitkin saada tiiviisti kiinni.

Comment

Noniin. Hommasin uudet vanteet. Venttiilit on kyllä mutta mutterit on jääneet välille. Ei varmaan irrallaan saa, että onkos uusia ideoita mistä hommailla venttiileitä? Nämä näyttäs olevan vielä 7.7mm, onko tuo nyt tosi?
              Viimeksi muokannut Mik4--; 30.4.2014, 23:35.

Comment

US-PARTS ainakin on ennen myynyt pienempiä venttiileitä vanteisiin, sieltä tuli itse hankittua Rh ja Artetec vanteisiin.

Comment

Working...
                X