Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 jarrut typ85Q

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    200 jarrut typ85Q

    [LEFT]Onko kukaan asentanut 200 jarruja ja napoja typ85q? Taakse sopii 200 etunavat ja a4 levyt, mutta miten eteen? Napa ja satula ei sovi typ85 tolppaan, typ89 2-osa tolppaan sopii satula, mutta laakeri on syvemmällä tolpassa-> napa hankaa tolppaan. Mitenkä 200 tolppa käy eteen, jollei jousilautasta ja raidevipua lasketa<- onko ur mallinen?
    [/LEFT]

    #2
    Urkissa on 200:sen tolpan alaosa. Siinähän on havaittavissa 437 xxx xxx alkuinen tuotannon stanssi.

    Comment


      #3
      Tulipa kokeiltua vanhan 100:sen etutolppaa, pyörä siirtyi n.20mm eteenpäin,5-10mm ulospäin ja iskari kääntyi alapäästä taaksepäin. 200:sen tolpalla iskari kääntyi vielä enemmän taaksepäin.Mikähän olisi viisain tolppa rakentaa typ85 eteen 5pulttiselle navalle ja 200 satuloille?

      Comment


      • #4
        Miten voi pyörä siirtyä eteenpäin jos samalla iskari menee taaksepäin?
        Mihin tarkoitukseen olet tolppia rakentamassa?

        Comment


          #5
          Pyöränlaakeri ja alapallo eri linjassa iskariin nähden, sillähän se jo siirtyilee. Kadulle/kiihdytykseen rakentelen, on vaan pari 100/200 purettuna ja ajattelin jos noita osia voi hyödyntää typ85q rakentelussa.

          Comment


          • #6
            Jaa niissäkö on tuommoisia eroja. Ei oo tullu näköjään kovin tarkasti vertailtua niitä. Akselivälin kasvattaminenhan ei ainakaan huononna ajo-ominaisuuksia mutta tuo iskarin alapää saisi minun mielestä olla mahdollisimman paljon edessä. Vetarithan tietenkin rajoittaa kans jonkun verran.

            Comment


              #7
              Löysköhän keneltäkään ur:n etutolpasta kuvaa, joka on otettu takapuolelta? Jotta pääsis vertaamaan noita alapallon/pyörän navan paikkoja 100/200 tolppaan.

              Comment

              Working...
              X