Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 11x18" ET20 takavanteet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B5 11x18" ET20 takavanteet

    Jos laittaisimme vajaavetoiseen avant B5:seen taakse seuraavanlaista vannetta/rengasta, 11x18' ET20 265/35. Olisiko meillä paljon ongelmia?

    Alustana tällähetkellä org. tehtaan -20mm, keväällä olisi säädettävä ajatuksena laittaa ja laittaa autoa alas mahdollisimman reilusti. Eteen ei liene 9.5x18" ET35 225/40 mikään ongelma. Mietityttää se, että tuleeko takavanteet kaarista liikaa ulos vai tuleeko toisessa suunnassa ongelmia...

    #2
    Siinä on 9.5x18" ET32 vanne, 245/35 kumilla.
    Siinä on edessä samainen 9.5x18" ET32 vanne 225/40 kumilla. Eteen tuo oli vaan sovituksessa että miten istuisi.
    Noista nyt voit vähän suuntaa katsella.
    Viimeksi muokannut MikaSS; 13.12.2011, 07:55.

    Comment


    • #3
      voisin melkein luvata että ei mahdu ilman isoja muutoksia kaariin.

      Comment


      • #4
        Vai tulee ET45 9.5" edessä noin pirusti ulos.. Ei tarvi siis ET35 ees kokeilla...

        Comment


          #5
          Itse sovittelin 11" leveää vannetta taakse levitettyihin lokareihin, eikä ollut toiveitakaan saada sopimaan. ET:tä en muista.

          Comment


          • #6
            Juu ihan turha haaveilla kummastakaan. Ite oon kesäks laittamassa 10" ET32-37 taakse ja 9" ET32 eteen rullatuilla kaarilla ja tiukkaa tekee tuokin. Kato mun rojektista sovituskuvia..

            Comment


            • #7
              OT: Sami, missä meinaat rullata etukaaret? Itekkin tarttis sen ~1cm lisää tilaa kesävalsseille. Missä olis vehkeet ja miehet toteuttaa tuo?

              Comment


              • #8
                Nuo oli jo prullailtu, kun tuon ostin. Arc-nimimerkki vois tietää, jos haluat kysyä siltä..

                Comment

                Working...
                X