Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 b5 laakerien vaihto paikka Turussa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s4 b5 laakerien vaihto paikka Turussa?

    Eli minnes kannattaa viedä tuollainen kulkine taka pyöränlakrujen vaihtoon?Piruuttani kysyin marmoritiskin huolto puolelta ja sanoivat että 170?/puoli,ja se on pelkkä työn osuus.Mielestäni aika suolaisen hintainen kun oon lueskellut että joku oli vaihdattanut molemmat hintaa 120?+osat,ei kylläkään turussa.Just tehtiin tohon jakopää joten kaikki hintaa alentavat paikka ehdotukset otetaan avomielin vastaan :D

    #2
    Eikös mikä tahansa asiansa osaava korjaamo tuon tee.

    LMS ja Vauhtipiste jos haluaa käyttää enemmän konsernin tuotteiden osaajia.

    Comment


    • #3
      Tekee tekee,mutta onko kokemuksia tai hajuakaan millaiseen hintaan tulisi varautua?Noi paikat voisi mahdollisesti saada vaihdettua sen purkamatta sen enempiä,niillähän taitaa olla sellainen prässi ja ulosvedin setti ettei tarvii navastaan irroittaa?Vai oonko hakoteillä?

      Comment


        #4
        Soita noihin paikkoihin ja kysy niin tiedät.

        Comment


        • #5
          Kerrohan tännekin millasia hinta-arvioita sait, mulla pitää toinen etupyörän laakeri "pientä" ääntä ja pitäs vaihtaa jossain.

          Comment


            #6
            Mulla pitäs olla kaksi ylimäärästä etulaakeria kun tuli vaihdettua alutolpat joissa eri laakeri. Laakerit saa pois ulosvetosarjalla sekä eestä että takaa ja luulis pajoilla olevan kunnon ulosvetosarjat.

            Comment


              #7
              Eipä ole ainakaan Wauhtipisteellä ulosvetäjää. Ainakaan viime vuonna ei ollut. :)

              LMSltä kyllä löytyy.

              Molemmilla olen vaihdattanut laakerin.

              LMSllä kustansi muistaakseni yhden työtunnin eli 75e ja Wauhtipisteellä 1.5h = yli 75e.

              Comment

              Working...
              X