Ostin kasiin käytetyn Westfalian koukun sähkösarjoineen.Asensin juuri koukun mutta irroitettava koukkuosa ei mene paikoilleen jos ei puskurista leikkaa palaa.Onko tosiaan leikattava pala puskurista?Vai puuttuuko auton rungon ja vetokuokun kiinnityspisteiden välistä jonkunlaiset holkit,että koukku tulisi alemmas?Jos jollakin on Westfalian koukku ja viitsisi tarkistaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 Westfalia vetokoukku
Collapse
X
-
Comment
-
Vai puuttuuko auton rungon ja vetokuokun kiinnityspisteiden välistä jonkunlaiset holkit,että koukku tulisi alemmas?Tai onko minulle kenties väärä koukkuosa..Luulisi ettei pitäisi leikata kun koukku on yritetty tehdä "näkymättömäksi" ,oikein pistorasiakin kääntyy puskurin alle.Kaipa se on vaan sitten leikeltävä puskuria.
Comment
-
Koukun runko-osa on oikea varmasti.Tarkistin osanumeron perusteella.Koukkuosa kyllä sopii paksissa sille olevaan paikkaan.Kasissa on erillinen pohjamuovi jota pitikin leikellä.Mutta näyttää siltä että puskuriakin pitää leikata,ja se jää kyllä näkyviin.En raaski vielä leikata ennenkuin on varma että minulla on oikeat osat.Siksi täällä kyselen.
Comment
-
-
Eikös Kahakin tuo Westfaliaa maahan? Sieltä sain itse muovisuojan tilattua koukun runkoon muutama vuosi sitten. Samalla kyselin hintaa tuolle irroitettavalle nupille ja muistelisin sen olleen yli 1000 euroa.
Eli jos nuppia ei sieltä varapyörän vierestä löydy niin suosittelen nupin hankkimista ebaystä.
Comment
-
Itelle tilasin westfalian koukun tuolta: http://www.towbar-europe.com/
Luulis että löytyy pelkkiä koukkujakin? Ja varmaan edullisemmin ku suomesta?
Comment
Comment