Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kw var2 S4 B5 taka vaimennuksen säätö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kw var2 S4 B5 taka vaimennuksen säätö

    Tuli tänään katteltua takatolppien säädöt ennen tulevaa asennusta, säädöt oli pehmeimmällä. Uusi sarja kyseessä.

    Säätämiseksi joutu kiinnityskorvan(lenkin)+ pohjaanlyöntikumim ottamaan irti ja painamaan männän ihan pohjaan asti, kiinnityskorva paikoillaan ei mennyt riittävän syvälle...

    Kannattaa olla tarkkana kun irrottaa kiinnityskorvan jos tekee niinkun minä, pihdeillä männästä kiinni niin ylhäältä kuin voi, tulee jäljet mutta ne ei haittaa käytössä(ei missään tilanteessa pääse niin syvälle).
    Ainoastaan säädössä joutuu männän painamaan alas niin voi olla että jäljet/purseet osuu tiivisteeseen, tätä varten hioin jäljet/purseet pois.

    Jatkojalostuksena ensi kerralla (jos tarve) aion hioa lenkille sopivat kavennukset ihan yläpäähän.

    http://search.audiworld.com/showthread.php?t=248628

    Tuolta lueskelin ja päädyin 3/4 kierrosta pehmeimmästä asennosta kovempaan päin. Säätöalue on n. 2,5kierr

    Toni

  • #2
    Itellä oli tää sama setti kiinni, kun ostin auton enkä ole siihen vielä perehtynyt. Tuli tässä talven mittaan pohjan raapiessa maata mieleen, että pystyykö korkeutta säätämään iskareiden ollessa kiinni?

    Comment


    • #3
      pystyykö korkeutta säätämään iskareiden ollessa kiinni?
      eikös noissa ole semmoinen jakoavaimen/rälläkkäavaimen näköisellä kita-avaimella tapahtuva siirto, senkun menee konttaamaan auton alle ja alkaa kinnata kierrettä ylöspäin. tietysti mukavampaa jos tolppa on puhdas,eli tiskiharja ja pesuainetta mukaan
      edit_ ja helpommalla pääsee kun nostaa kulman ylös ja ottaa renkaan pois... =)

      Comment


        #4
        Kyllä sitä voi säätää autossa paikoillaan, mutta kuorma pitää ottaa pois renkaalta.

        Comment


          #5
          mutta kuorma pitää ottaa pois renkaalta.
          Erittäin tärkeä kohta hommassa, saa vielä tolpan kierteet v****lleen kun on paino päällä.

          Comment


          • #6
            ok kiitos! Tää talvi on varmaan selvitty, mutta syksyllä sit voi nostaa ennen katsastusta talvikorkeuteen..

            Comment


            • #7
              tarkennetaan sen verran säätöasioita:

              -Korkeussäädön voi tehdä eteen ja taakse iskarin ollessa paikallaan, kuten mainittu; paino pois renkailta(jouselta)

              -Paluuvaimennuksensäätö edessä onnistuu paikoillaan, vaati että on porattu reikä iskarin yläkohdassa lokasuojaan

              -Paluuvaimennus takana ei onnistu paikoillaan vaan vaatii iskarin purun.

              Toni

              Comment

              Working...
              X