Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takaluukun veden poisto.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Takaluukun veden poisto.

    Auton oltua parkkihallissa sulamassa ja sieltä pesuun, niin huomasin et takaluukun sisällä on vettä aika reilusti.
    Uskon sen olevan kondenssin aiheuttamaa koska kesä pesuissa ja sateissa ei vastaa ole esiintynyt.
    Luukun kun avaa niin kuuluu tolkun lorina ja vettä alkaa tulemaan verhoilujen välistä konttiin.

    Tutkin sitten tota konttia niin onko tosi että siellä ei ole minkään laisia vedenpoisto aukkoja?
    Miten ihmeessä saan nyt noi vedet pois tuolta? Muilla vastaavaa ongelmaa?

    Auto on a4 b6 -03 Avant.

  • #2
    Vesi takaluukussa

    Mulla oli sama vika viime keväänä, lisäjarruvalo vuosi ainakin minulla.
    Oli aika hankala todeta,mutta kun päästin vettä lisäjarruvalolle niin hetken päästä oli takaluukussa kaksi pientä(kummallakin reunalla) lammikkoa.
    Lisäjarruvalon tilaa ei mitenkään eristetty,vesi valuu rakenteita pitkin sisälle takaluukkuun.
    Itse hain suosiolla uuden marmorilta(n.50eur).Vanha valo hajosi kasiin kun yritin sitä irtottaa.

    Comment


    • #3
      Taitaa kuitenkin eniten sitä vettä siunaantua sinne takaluukkuun takalasin pesurin letkun liitoksista tai murtumista tai peräti sen pyyhkimen akselin läpiviennin murtumisen seurauksena, sillä kun on taipumus vuosien saatossa jumittua pyyhkijän akseliin ja se vääntää sen ohkaisen messinkipillin poikki.
      Itse en ainakaan ole muista syistä havainnut vettä menevän takaluukkuun useammassakaan Avantissa...

      Comment


        #4
        Ei mene itselläkään mitään vesiä. Eli tarkistusta noihin Pentin mainitsemiin kohtiin.

        Comment


        • #5
          Kiitoksia. Pitää aloittaa tutkinta.

          Comment

          Working...
          X