Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käsijarrun palautusjouset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Käsijarrun palautusjouset

    Nordic audilla mainittiin että Mekonomenilla on tarjolla upgradaus-sarjaa jäykemmillä käsijarrun palautusjousilla. Löytyiskö jotain tällaista settiä suomesta?
    Pomppas auto katsastuksessa eilen mm koska kässäri jää jumittamaan. Hulluinta on ettei tartte kun sormenpäällä hieman tökätä vipuun niin palauttaa.
    Yhdet satulat on työn alla ja niihin olis tarkoitus laittaa rasvanipat yms , mutta quick & dirtynä voisi noihin toisiin pistää jämäkämpää jousta.

    #2
    Oikeastaan voisi vaikka kysäistä, paljonko tuollaiset jouset maksaisi ihan teetettynä. Teettäisi vaikka hieman paksummalla langalla. Mitä olen töissä noitten kanssa touhunnut, niin hinta ei juuri päätä huimaa. Mulla on yhdet takasatulat hallilla, voin vaikka joku päivä piirrellä jousesta kuvan jos haluaa laittaa tarjouskyselyn.

    Comment


      #3
      10V:n venttiilin sisempi vieteri saattais sopia aika suoraan vivun työntöpuolelle. Sopivat prikat vielä molempiin päihin.

      Comment


        #4
        Tuo jykevempien jousien teettäminen olis ihan mielenkiintoinen asia- millaisia määriä vaaditaan että joku paja kiinnostuu tuollaisia tekemään? Minusta noi alkuperäiset palautusjouset oli liian heikot jo uusilla satuloilla ja vaijereilla- saati nyt kun romppeilla alkaa olla 3 v ikää.
        Toki tuollainen matrikkelin ehdottama lisäjousi on tähän hätään se pikaratkaisu (leimaa varten) Mulla yhdet ylimääräiset satulat pajalla - täytynee silmäillä miten onnistuis toteutus.

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viesti
          Oikeastaan voisi vaikka kysäistä, paljonko tuollaiset jouset maksaisi ihan teetettynä. Teettäisi vaikka hieman paksummalla langalla. Mitä olen töissä noitten kanssa touhunnut, niin hinta ei juuri päätä huimaa. Mulla on yhdet takasatulat hallilla, voin vaikka joku päivä piirrellä jousesta kuvan jos haluaa laittaa tarjouskyselyn.
          Onko jousiasiassa edistytty,voisi päivittää jouset vahvempiin alkavat hieman jumittamaan.Ovat kyllä helposti liikkuvaa sorttia ,jouset ehkä vähän kuolleen oloiset.

          Comment


            #6
            Mulla oli viritetty satuloissa vieterit. Ainoa vain, että ne näytti mun mielestä vain kiristävän käsijarrua.
            Valitettavasti kuvaa ei ole, mutta reilu 5cm pitkä jousi, jonka toinen pää tuli käsijarruvipuun ja toinen pää nippusiteeseen, joka kiersi kaapelin.
            Toimii mulla kyllä ilmankin vielä toistaiseksi.

            Comment

            Working...
            X