Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Momon vanteista kokemusta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Momon vanteista kokemusta?

Onko kellään kokemusta momon vanteista. Valmistajan sivuilla ainakin kehutaan maasta taivaisiin. Hinta päätä huimaa ja merkki on maineikas. Tuntuu vaa kellään ei oo niistä sen enempää kokemusta. Lähinnä kiinnostaa että onko miten painava ja kestävä?

MOMO ALUMIINIVANTEET

Turvallisuus, laatu-, italian-suunnittelu: nämä ovat ne arvot, jotka on ainutlaatuiset koko maailmassa, jokainen MOMO tuote.

Vuoden 2009 kevytmetallivanteet on erityisesti luotu varmistamaan mahdollisimman hyvää turvallisuutta silmälläpitäen kaikissa ajo-olosuhteissa! Jokainen MOMO Alumiinivanne tehdään tiukimpien vaatimuksien mukaan maailmassa (TÜV, JWL, VIA, SAE kansainväliset määräykset), jotta voidaan taata luotettavuus, kestävyys ja turvallisen kuljettamisen joka tilanteessa.
    Tyylikäs Italian suunnittelu ja parasta tuotannon laatua.

Kaverilla on ollut tuommoset momon corset jo vuosia nipponin alla. Rataa nähneet enemmän kuin katuajoa ja hyvin ovat kestäneet.

Comment

Joo, itelläni oli parisen vuotta ja 45tkm Momo Corse Blackit alla ex- Seatissa. Kestivät hyvin, painoa oli 17" koossa aika pirusti, eli ei ole kyllä keijukaisia. Olisiko renkaineen päivineen ollut joku 21,5 kiloa per pökäle.
      Laatuvaikutelma ei ollut mun silmissä mikään huono, mutta ei kyllä hyväkään, viimeistelyssä oli aavistuksen fibaa. Oli huonoja maalausrajoja (mustat puolat kun oli), puolenkymmentä "valuarpea" yhteensä kierroksessa.
      Ei jäänyt tosiaan huonoa kuvaa, mutta ei nyt niin maailmaa mullistavaakaan.
      Ja ne hinnat nyt saa laittaa romukoppaan, pelkästään silmänlumetta. Paikallisesta rengasliikkeestä kierros irtosi 550?:een, kun ovh oli noille sen yli 200? kipale.

Comment

Kolme kesää olen tainut Momon Quasar 2 vanteita alla pyöritellyt ja tuntuvat kyllä olevan ihan kestävää sorttia. Kuten jo aiemmin sanottiin, eivät ole mitään keijukaisia.

En itse varmaan täyttä hintaa maksaisi mutta nuo sain kuitenkin kohtuu edullisesti (17" sarja 370e uutena) niin ei voi valittaa :D

Comment

Working...
        X