Onko Joku vaihtanut pyyhkijänrunkoja B6 malliseen a4? Sais jotkut paremmat pyyhkijät vaidettua ku niit valeon paskoja pyyhkimiä, valikoima on aika suppea vakio runkoihin. Olisko jollain tietoa mikä rungot sopis suoraan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 Pyyhkiänrungot
Collapse
X
-
Tänään yritin 1,5h irrottaa omaa jumittunut kuskin puolen pyyhkijän vartta ja tuloksetta. Ei onnistunut sitten niin millään Motonetin 0-75mm ulosvetäjällä vaikka rälläköi kynsiä pienemmäksi. Millaisilla vetäjillä porukka on noita irrotellut? Entisestä A4:stä lähti ihan nitkuttamalla, mutta tässä tuntuu olevan aika tukevasti jumissa. WD:tkin oli välissä. Lämmittämistä en sentään vielä yrittänyt :)
Comment
-
Itse olen irroittanut kolmikyntisellä ulosvetäjällä hieman viilalla kynsiä ohentaen, että mahtuu alle. Toinen oli itselläkin tiukassa, riittävästi irroittavia nesteitä, niin johan aukesi.
Alle satkun pitäisi setti olla hinnaltaan. Osanro on 8E1 998 401 ja Tepon hinnastolinkki http://acf.demoefekti.net/index.php?q=8E1998401 kertoo samaa (sieltä löytyy myös yhteystiedot)
Comment
-
Oma autoni on vm. 01 ja siinä on pyyhkijöiden alla oleva tuulilasin alamuovi aika paljon erilainen kuin esim. Tommin -04 vuosimallin autossa. Tästä syystä tilaa on todella vähän. Täytyy yrittää vielä soveltaa tuolla nykyisellä ulosvetäjälle, mutta aika toivottamalta tuntui tänään kun ei mokoma suostu pysymään paikoillaan.
Comment
-
Vieras
Kannattaa tarkistaa onko marmorilla vielä tarjous 100€ sis Aero-pyyhinsetti (varret, sulat jne.) + asennus. Itse olisin hyvin voinut sen ~30eur maksaa asennuksesta, jos olisin tiennyt kuinka hankala homma tuo on. Ei päässyt tuntipalkoille itse tehdessä, ja v-käyräkin oli melko korkealla.
Itsellä ei kemikaalit (CRC, kylmäspray, irrotuslitku jne.) vaikuttaneet mihinkään. Ulosvetäjä ja vasara lopulta ratkaisivat ongelman (tuli samalla tehtyä naarmu maalipintaan, onneksi oli menossa maalarille muutenkin...). Sakarin vinkki kannattaa huomioida, pysyy paremmin vetäjä paikoillaan - vaikka tuossa sitä tilaa on kyllä todella huonosti...
Olenpa kuullut tuulilasejakin hajonneen tuossa hommassa.
Comment
-
Tänään sain nyt vihdoin tuon kuskin puolen pyyhkijän irti halkaisemalla varren akselin kohdalta. Ei lähtenyt lämmittämällä eikä ulosvetäjällä, eli oli aika lahjakkaasti ehtinyt hapettua sitten vuoden -01.
Comment
-
Jep, tosin Aerot on vielä postissa :D Nyt on väliaikaisesti kiinni edellisestä B6:sta jääneet siisti vakiovarret.
Comment
-
Marmorilta hain itselle eilen, 90€ sisälsi kaikki. Ja todellakin vanhat oli jumissa, ulosvetäjäkin oli käytössä, mut hillittömien muovitusten takia ei oikein päässy sitä käyttämään. Eli CRC:tä pirusti ja nitkutusta vieläkin enemmä. Pari tuntia niitä nitkuttelin ennenkö lähti irti. Uusien asennukseen menikin se 5 min max..
Nyt pyyhkii hyvin :D
Edit: Muuten taitaa olla ihan sama setti mitä slamit myy 79€
Comment
Comment