Teppo, mikäs päivä tilasit palat kun olivat jo tulleet? Ihan vain mielenkiinnosta, kun omat ovat matkalla parasta aikaa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C5 biturbo jarrupalojen vaihto
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiKiitoksia... menee näköjään maanantaille että saa palat :( Viikonloppuna kun olisin mielellään jo vaihtanut. Sen verran vielä utelen, että tuliko millä kuljetusfirmalla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiKiitoksia, itse tilasin nuo työosotteeseen, tosin koti on vaan viiden kilsan päässä, niin ei ole niin justiinsa :) Tulis nyt vaan hyvällä tuurilla ennen viikonloppua, niin ois tekemistä :)
Comment
-
Samaa oon ite ihmetelly tuosta jarrulevystä :/ Hyvällä tuurilla tänään saan palat, kun seuranta näyttäis että on aamuyöstä ollu vantaalla ja nyt ois jakelussa. Onpahan jotain tekemistä viikonlopulle :)
Olikos muuten palat kuluneet kuinka tasasesti edessä? Itsellä nuo ulommat kuluu vähemmän, niin mietin että pitäiskö koittaa samalla hiukan herkistellä tjsp.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiSamaa oon ite ihmetelly tuosta jarrulevystä :/ Hyvällä tuurilla tänään saan palat, kun seuranta näyttäis että on aamuyöstä ollu vantaalla ja nyt ois jakelussa. Onpahan jotain tekemistä viikonlopulle :)
Olikos muuten palat kuluneet kuinka tasasesti edessä? Itsellä nuo ulommat kuluu vähemmän, niin mietin että pitäiskö koittaa samalla hiukan herkistellä tjsp.
Comment
-
Pieni havainnekuva tähän väliin kun omat satulat odottelevat pöydällä parempia päiviä.
[COLOR="Lime"]Vihreä:[/COLOR] Jarrupalojen liukupinnat, mitä liukkaammat sitä parempi. Teräsharjalla puhtaaksi ja vaikka hienolla viilalla suoraksi jos on hapettumia/kolhuja.
[COLOR="Yellow"]Keltainen:[/COLOR] Liukutapit joiden varassa satula liikkuu. Oltava ehdottomasti puhtaat ja hyvin rasvatut. Itse olen käyttänyt näissä kuparitahnaa joka on toiminutkin hyvin. Jokin parempikin rasva näihin oli mutta en muista mikä.
[COLOR="Red"]Punainen:[/COLOR] Liukutappien ([COLOR="Yellow"]keltainen[/COLOR]) päälle tulevat holkit ja kumit. Näitä ei taida saada uutena mistään?
Comment
Comment