Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 biturbo jarrupalojen vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Teppo, mikäs päivä tilasit palat kun olivat jo tulleet? Ihan vain mielenkiinnosta, kun omat ovat matkalla parasta aikaa :)

Comment

Mä tilasin la 16.6 ja palat tulivat ma 25.6 kotiovelle. Eli noin viikko. Ja en mä ala sitä männän tiivistettä (marmorilta 27,60€) itse laittamaan, joku muu saa sen tehdä. Täytyis löytää vaan hommalle tekijä ensiviikoksi...
      Viimeksi muokannut TN69; 27.6.2012, 13:51.

Comment

Kiitoksia... menee näköjään maanantaille että saa palat :( Viikonloppuna kun olisin mielellään jo vaihtanut. Sen verran vielä utelen, että tuliko millä kuljetusfirmalla?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
          Kiitoksia... menee näköjään maanantaille että saa palat :( Viikonloppuna kun olisin mielellään jo vaihtanut. Sen verran vielä utelen, että tuliko millä kuljetusfirmalla?
          DPD näyttää olevan kuljetusfirma (www.dpd.co.uk). Olivat soittaneet vaimon luuriin kun maksoin hänen PayPal-tililtä (ovelaa... paitsi että linkitetty mun visaan...) ja hänen numeronsa oli tullut tilaukseen.
          Viimeksi muokannut TN69; 27.6.2012, 16:17. Perustelu: Kotona...

Comment

Kiitoksia, itse tilasin nuo työosotteeseen, tosin koti on vaan viiden kilsan päässä, niin ei ole niin justiinsa :) Tulis nyt vaan hyvällä tuurilla ennen viikonloppua, niin ois tekemistä :)

Comment

Kiitoksia, itse tilasin nuo työosotteeseen, tosin koti on vaan viiden kilsan päässä, niin ei ole niin justiinsa :) Tulis nyt vaan hyvällä tuurilla ennen viikonloppua, niin ois tekemistä :)
              Pysähtyy auto kuin seinään noilla Redstuffin paloilla vaikka vasta edessä paikallaan. Maanantaiksi sain ajan jarrumännän tiivisteen laitoon ja samalla nuo takapalat paikalleen. Oli outoa muuten, että nuo jarrulevyt ei ole millään muulla kiinni kuin pyöränpulteilla. Aikaisemmissa ollut pienellä kohdistusruuvilla kiinni.

Comment

Samaa oon ite ihmetelly tuosta jarrulevystä :/ Hyvällä tuurilla tänään saan palat, kun seuranta näyttäis että on aamuyöstä ollu vantaalla ja nyt ois jakelussa. Onpahan jotain tekemistä viikonlopulle :)

Olikos muuten palat kuluneet kuinka tasasesti edessä? Itsellä nuo ulommat kuluu vähemmän, niin mietin että pitäiskö koittaa samalla hiukan herkistellä tjsp.

Comment

Samaa oon ite ihmetelly tuosta jarrulevystä :/ Hyvällä tuurilla tänään saan palat, kun seuranta näyttäis että on aamuyöstä ollu vantaalla ja nyt ois jakelussa. Onpahan jotain tekemistä viikonlopulle :)

Olikos muuten palat kuluneet kuinka tasasesti edessä? Itsellä nuo ulommat kuluu vähemmän, niin mietin että pitäiskö koittaa samalla hiukan herkistellä tjsp.
                  Outoa, mulla oli taas ulommat palat enemmän kuluneet? Takana olis palaa vielä aika hyvin, mutta männät varmaan jumittaa siellä päätellen satuloiden lämmöistä ajon jälkeen.

Comment

Ok, täytynee siis koittaa herkistellä noita omia satuloita, tai lähinnä ulkopuolen kelluvaa osaa.

Comment

Pieni havainnekuva tähän väliin kun omat satulat odottelevat pöydällä parempia päiviä.

[COLOR="Lime"]Vihreä:[/COLOR] Jarrupalojen liukupinnat, mitä liukkaammat sitä parempi. Teräsharjalla puhtaaksi ja vaikka hienolla viilalla suoraksi jos on hapettumia/kolhuja.

[COLOR="Yellow"]Keltainen:[/COLOR] Liukutapit joiden varassa satula liikkuu. Oltava ehdottomasti puhtaat ja hyvin rasvatut. Itse olen käyttänyt näissä kuparitahnaa joka on toiminutkin hyvin. Jokin parempikin rasva näihin oli mutta en muista mikä.

[COLOR="Red"]Punainen:[/COLOR] Liukutappien ([COLOR="Yellow"]keltainen[/COLOR]) päälle tulevat holkit ja kumit. Näitä ei taida saada uutena mistään?
                      Attached Files

Comment

Eipä nuo omat kaivannutkaan herkistelyä. Hyvin liikku satulat ja ei ollutkaan niin epätasaisesti kuluneet palat, kun alkujaan luulin. Huomattavasti helpompi vertailla kun on ottanu palat irti satulasta, kuin paikoillaan olevia :)

Comment

Working...
                        X