Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

FK Highsport ja S4 B5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ilmoittele antti jos päädyt tuohon vogtlandin alustaan.. Itse olen viimeiseen asti pyrkinyt olemaan tilaamatta tuota FK sarjaa. Ei taida Vmaxxx alustasta hirveästi erota.. Paitsi että Vmaxx ei kolissut. Coilit ois kuitenkin saatava alle, niin pääsee pelleilemään korkeudensäädön kanssa. D2:nenkin oli mielessä, mutta siitä ei oo hirveän pehmeitä arvosanoja saanut muun merkkisten autojen alla.

Comment

Noniin. Tänään tuli purettua noi etutolpat ja todettua, että kyllä se taitaa itse iskari vaan olla joka kolisee. kaikki paikat oli kunnolla kiinni jo entuudestaan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viesti
        Audizinen puolella jenkkilässä jonkun verran kehuja on saanut Vogtland... Taidan laittaa tuollaisen tilaukseen.
        Mikero. Itse itseäni lainaten. Tuo Vogtland on nyt tullut ruuvattua alle ja ajattelin lyhyet kokemukset kirjoittaa tähän jotta saadaan tästäkin coilover-setistä tänne palstalle maininta. Eli erittäin tyytyväinen olen. On juuri sopivan jämäkkä, ei pompota yms., ei ollenkaan huonoa sanottavaa. Eikä kuulu minkäänlaisia kolinoita.:) Tuohon laitan vielä kaveriksi Neuspeedin 19mm takavakaajan niin on varmaan oikein hyvä perus alustasetti autossa.

Comment

Täälläkin on koliseva FK takaiskari toki eri autossa! Koitin naputella patruunan lukitsinta tiukemmalle jos se olisi vaikka auttanut. Mikä ihme niissä alkaa kolista ja ovat kuitenkin konin valmistamat, niin luulis olevan ihan laadukkaat ja ei varmasti ole kertaakaan pohjannut?

Comment

Kokoajan tuntuu noita FK kolina juttuja kuulevan, joten se viivattiin yli komiasti alustalistauksesta. Kunhan Antti ajat Vogtlandi alla muutaman kerran kovaa monttuun, niin kerro vieläkö ilman kolinoita pääsee :) Tuo vakioalusta on kyl niin mukava, mutta ei tohtis uusia iskareita ostaa kun maksaa aikalailla paljon. Mutta jämäkkyyttä taas kaipaa näillä keleillä, kun pääsee joensuun ulkopuolelle ajelemaan astetta paremmille teille. Pidetään siis vielä mietintäpipo päässä ja syvästi.

Comment

Siirretty ----> http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...t=68519&page=2
              Viimeksi muokannut mjkorhonen; 14.6.2013, 18:36.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                Tätä ei ollut hauska lukea. :D Oma paketti odottaa vielä asennusta, mutta nythän ton pääsis tsekkaamaan, että mikä iskari siellä on, jos löytäis sopivan työkalun, millä sais sen iskarin ulos sieltä. Muistaakseni näytti vähän siltä, että jollain rälläkän laikanvaihtoavaimella sen sais auki?
                Tuossa mainittiin tuo avain, jolla tuon iskarin pitävän mutterin saisi auki. Minkälaisia ratkaisuja porukka on tuohon avaamiseen käyttänyt? Toimiiko joku rälläkän avain, vai joku muu? Mielellään joku halpa motonet/biltema ratkaisu.

Comment

Vasara + taltta(meisseli)...

Comment

Tolppa ruuvipenkkiin kiinni ja mutterista isoilla putkitongeilla kiinni. Uusista saattaa saada rälläkän avaimella irti.

Comment

Working...
                    X