Neuvokaas vaaria: mikä idea noissa kaksi- tai kolmiosaisissa vanteissa on? Paitsi että ne lienevät a) kalliita ja b) "viileitä". Luulisi, että tuollainen useampiosainen vanne olisi vähemmän jäykkä kuin yksiosainen. Lisäksi se likaantuu helpommin (tai on vaikeammin puhdistettavissa). Vai ovatko useampiosaiset aina taottuja/työstettyjä ja yksiosaiset valettuja, vai mikä tässä on homman nimi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kaksi- tai kolmiosaiset vanteet
Collapse
X
-
Kyllä kai ne on aina taottuja nuo moniosaiset, mutta on yksiosaisiakin taottuina. Moniosaisissa voidaan ainoastaan lippaa vaihtamalla muuttaa vanteen leveyttä halutuksi, jos offset on muuten kohdallaan eli ei tarvitse koko vannetta valaa uudelleen vaan osat on monikäyttöisempiä. Ja onhan ne viileitäkin, jos tykkää.
Comment