Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 konepellin avaus ilman vaijeria

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B7 konepellin avaus ilman vaijeria

    Nyt kävi niin että konepellin vaijerin se muovinen avausmekanismi jäi käteen konepeltiä avatessa. Eikä tietenkään konepelti auennut.

    Miten konepellin saa B7:ssa auki ilman vaijeria kun pitäis lisätä pissapojan nestettä?

    Ja menin sitte pihdeillä yrittämään niin että vedin vaijeria ja se vaijerin päässä oleva kuulapää lähti sekin irti.

    Onko tietoa mitä maksaa sekä vaijerin vaihto että sen muoviosan?

  • #2
    Kummastakohan päästä on oikein kysymys? Auton sisältä vai itse konepellin alta?

    Comment


    • #3
      Siis auton sisällä oleva muovinen avaus "kahva" jäi käteen ja siinä vaijerinpäässä oleva kuula

      Comment


      • #4
        Tuota vaijeria saa enemmän näkyviin, kun irroittaa ratin alustamuovit. On kiinni 3 kpl 8mm pultteja. yksi sulakerasian vieressä ja kaksi alhaalla kulmissa.

        Joku kenellä on perhealbumi voi tarjoilla varaosanumeron ja noin hinnan.

        Comment


        • #5
          No nyt sain sen auki niin että toinen painoi konepeltiä ja mä pihdeillä vedin vaijerista sisällä. Saas nähä paljon vaijerin vaihto maksaa. Ei varmaan mitään halpaa puuhaa...

          Comment


          • #6
            Tuskin sen vaihto hirveitä kustantaa. osalla tosin saattaa olla erikoishinta. Tuo kun tulee hyvinkin yksinkertaisesti tuosta tulipellistä konehuoneen puolelle ja siellä tekee pienen lenkin ennen kuin menee salvalle. Jonkin verran purkamista, mutta ei paha pitäisi olla.

            Comment

            Working...
            X