Mennee 19 huoleti mutta et niillä kyllä oikiasti matalaksi saa jos sitä haet =)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Millaiset vanteet/renkaat autooni? -yleisthread
Collapse
X
-
Comment
-
-
Ja ville sit oikeesti ysit jokanurkkaan, jos tuollasta tinaa ylipäänsä ostat.. 225/40 pikkuvenyt ja taakse sentti spaceria niin ihan kiva noin istuvuudeltaan. Laatu on mitä maksaa ja makuasiat on makuasioita. Ai niin ja voi olla että any1:n mahdottoman korkea on monelle liian matala :D
Helmut tuolla pohti 18x8.5&9.5 lemmareille rengastusta. Oisko 245/35 joka nurkkaan ihan poissuljettu? Onhan se muhku eteen mutta taakse oikeinkin hyvä - ympärysmitta tosi liki tota orkkis 225/40. Mä itse laittasin vaan 225/40 allround mut mä olenkin vähän poikkeava...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viestiMilläs (ohjelmalla?) ootte noita ympärysmittoja/ ulkohalkaisijoita mittailleet? Pitäisi saada 19" eteen 8,5" ja taakse 9,5" vanteille suurinpiirtein samalla ulkohalkaisijalla olevat rengastukset.
Comment
-
Onpas tämä nyt vaikeaa päättää kesävanteita ja VARSINKIN väritystä. Malleja on ehdolla enää muutama, mutta minkä väristä? Valkoinen auto ja jokunen musta osa. Minkä väriset lipat, puolat, pultit, taustat jne. Auttakkee! Mustat puolat joka tapauksessa jätän väliin, ne ei erotu ja niitä on jo joka toises autos. Valkoiset, kultaset tai harjatut toimis, ehkä jopa Gunmetal(vaikka entisetkin vanteet oli)...Entäs ihan kromilipitkö vai rohkeasti kultaset?
Comment
-
Luulis rengasliikkeen miehellä menevän jakeluun että jos se antaa periks ni meneekö se sitte kuviopinnalta rutulleen? Ei ne raudat siellä kulutuspinta kehällä vaan anna periks.
Mitäs sit käy jos laittaaki 7" vanteelle 225/40 kumin? No reunat kääntyy sisäänpäin mutta kumi on edelleenkin samankorkuinen.Viimeksi muokannut MikaSS; 8.3.2012, 09:55.
Comment
-
Noniin eilen kävin vaihtamassa säädettävän alustan ja samalla kokeilin miten noi bbs:sät käypi. Alusta on talvisäädöissä joten vanteet ei ihan oikeuksiinsa pääse. Renkaina on 235/40 ja 215 40 jotka vaihtuvat 225/40 ja 255/35.
Vanteet kaipaavat hiukan kiillotusta..
Itse ihan yllätyin kuinka huonot kuvat sain kännykällä räpsätyä..=)
Comment
-
Comment
-
-
Eikös torsen antanut renkaan kulutus pinnan verran anteeksi eli alle 8mm ero pitäis olla?
Takapäässä saa venyy kyllä aika huolella jos kuvien perusteella mennään. :)
IsoDee, kyllä 245 menee urssin alla ihan kevyesti. Mulla on 245/40/17 alla kesäsin. Tosta profiilista en vain tiedä kuinka paljon korkeemmat noi sitten on.
Comment
-
Osaako joku kertoa pullahtaako 7x17 vanteella 225/45 kumi vanteen "ulkopuolelle" miten pahasti? Tuli hieman hätäpäissään hommattua "kun halvalla sai" ja nyt mietityttää kumpi koko 205/50 vai 225/45. Tarjonnassa aika suuria eroja enkä haluaisi mitään günther lookin vastakohtaakaan vaan ihan perus ilmeen.
Comment
Comment