Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe GT:n vilkunlasit. Mistä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Coupe GT:n vilkunlasit. Mistä?

Kivi paukautti etupään vilkunlasin puhki. Onko kellään tietoa mikä liike näitä harvinaisuuksia vielä myy, ellei VAG-diileri? Kyse on type 81/85 puskurivilkusta, joka on sumuvalon vieruskaverina.

Audilta saa. Mulla ois ehjä oikeanpuolenen, jos haluat ostaa. Uusiin vaihtaessa on melkeimpä vaihdettava molemmat, koska kiiltoero on huomattava.

Comment

Mistäs Jarkko tiesit, että juuri oikeanpuoleinen (pelkääjänpuoleinen) on särki?
      Mutta onkos nämä vilkunlasit muuten identtiset oik/vas.?

Yhtä kaipaan ja senpä vuoksi haluaisin kuulla hintapyyntösi osasesta.

Comment

Pahoittelen, ei mulla olekaan myyntikelpoista vilkkua. Kuskinpuoleinen on palasina ja hantinpuoleisessakin on halkeama. Muistin väärin. Audilta 811 953 055 (vasen) 811 953 056 (oikea) alta 20e kipale.

Comment

Viime syksynä kyselin Seinäjoen Käyttöauton kautta noita vilkkuja, ja ainakaan silloin eivät saaneet tilaamallakaan kuin toiselle puolelle (en nyt muista kummallekko), hinta taisi olla 14euroa. Itselläni puuttuu molemmat etuvilkut, joten jos joku tietää, mistä noita vielä saa, niin tietoa jakoon.

Comment

etka sen kertoo, vain vasemmanpuoleista enää tehtaan varastoissa jäljellä.

Comment

Mä sain viime toukokuussa sen viimisen oikeanpuoleisen? :)

Comment

Onkos noilla eri puolien vilkuilla kuinka paljon eroa keskenään? Ajettelin vain että onnistuisikohan vasemmanpuoleisen vilkun istuttaminen myös oikealle puolelle.

Comment

http://jaka.kotipolttoinen.com/IMG_2299.JPG

Ei helpolla. Lasi on pystysuunnassakin huomattavan kalteva.

Comment

Multa löytyy käytettynä yksi vasen, yksi oikea ja yksi oikean puolen orggis sumari.Itse asiassa lähes purkamaton koko -84 etuveto gt:n koppa, johon joku mennyt vaihtamaan 1,8 koneen.Kaikki käyttökelpoiset osat ovat myytävänä.Ei muuta kun privaa jos tarpeita ilmenee.

Comment

Working...
                    X