Alkoi sitten kyrsimään hydrauliikan porsiminen säännöllisin väliajoin.
http://cgi.ebay.de/POWER-PACKER-12V-...item3a53c63f72
Voisikohan tuosta saada värkättyä vähän evoluutiota lötkön hydraulisysteemiin? Ajatuksena olisi palauttaa hammastanko pelaamaan 75 Bar:lla tyyliin "Mureke", siinä hammastangon sisuskalut ainakin ovat samoja kuin lötkössä ja C4:ssa.
Äkillistä tilavuusvirtaa tarvittessa voisi ratkaisuna olla teollinen paineakku.
Tangolle paine alennettuna ja jarrupiirille painetta voi alentaa sopivaksi, ja jarrupiirille firman oma pommi paineakuksi.
Vai lähtisikö sovittelemaan C4/Sx mallista tuota aavistuksen matalammilla paineilla pelaavaa systeemiä? Letkutukset pitää vain tehdä uusiksi ja pumpun voimansiirto funtsia kiilahihnalla toimivaksi.
http://cgi.ebay.de/POWER-PACKER-12V-...item3a53c63f72
Voisikohan tuosta saada värkättyä vähän evoluutiota lötkön hydraulisysteemiin? Ajatuksena olisi palauttaa hammastanko pelaamaan 75 Bar:lla tyyliin "Mureke", siinä hammastangon sisuskalut ainakin ovat samoja kuin lötkössä ja C4:ssa.
Äkillistä tilavuusvirtaa tarvittessa voisi ratkaisuna olla teollinen paineakku.
Tangolle paine alennettuna ja jarrupiirille painetta voi alentaa sopivaksi, ja jarrupiirille firman oma pommi paineakuksi.
Vai lähtisikö sovittelemaan C4/Sx mallista tuota aavistuksen matalammilla paineilla pelaavaa systeemiä? Letkutukset pitää vain tehdä uusiksi ja pumpun voimansiirto funtsia kiilahihnalla toimivaksi.
Comment