Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 takasumuvalon paikka?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S3 takasumuvalon paikka?

Eli ostin tuohon omaan A3:seen S3 orginal valot ja sumuvalolle nyt kyselisin "järkevintä" ratkaisua. Onko S3:ssa sumuvalo ratkaistu "tuplapolttimolla" joka kirkastuu kun se kytketään päälle. En löytänyt sumuvalolle omaa reikää vasemmasta takaumpiosta. Mietin jo onko helpointa vaan tehdä itse reikä polttimolle? ja vm-97.

Mulla on ainakin ihan erillinen polttimo takasumuvalolle. En tiedä miten se on orkkis takavalossa, mut ainakin in-pron valossa on erillinen polttimo sille ihan omassa kohdassa.

Comment

Onko se niinkuin taka-ajovalon kanssa samassa lokerossa vai ylhäällä jarruvalon kanssa? Täytyy kikkailla sitten varmaan vanhalle polttimolle vaan paikka siihen umpioon jotenkin.

Comment

kävin tossa ottamassa pari kuvaa, toisessa on sumari päällä ja toisessa ei. tollein ne mulla on.
        http://koti.mbnet.fi/~timo1006/

Comment

Joo niin minullakin oli noissa entisissä tummissa takavaloissa ihan erillinen loossi tuolle sumuvalolle vaan uusista ei löydy paikkaa omalle sumuvalopolttimolle. Kuvat selvensivät kiitos! Tästä nyt johtopäätöksenä päätän tehdä sumuvalolle itse paikan.

Comment

Nyt täytyy tyhmän kysyä. Millä tavalla S3:n valot eroavat A3:n valoista?

Comment

kiinnityksiltään ei mitenkään eikä varmaan faceliftin ja s3 orkkis valot mitenkään muutenkaan. Mut ei oo suoraa sumuvalon paikkaa noissa omissa umpioissa niin mietin vaan miten se on toteutettu niissä. :)

Comment

Kyllä mullakin on orkkis facelift-valoissa sumari siellä yläosassa, jarruvalo samassa takavalon kanssa. En nyt muista kummalla puolen mutta aika erikoista jos ei löydy paikkaa.
                Viimeksi muokannut sonikk; 6.1.2010, 18:34.

Comment

Working...
                X