Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pakoputkisto A4 B5 2.8 -98. hintaa? korjausta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pakoputkisto A4 B5 2.8 -98. hintaa? korjausta?

    On vuotoa haitari osuudessa.
    Onko porukat korjailleet tuota miten ?

    Ihanko menis tuolla pakoputkinauhalla ?? Kestääkö, vaiko vaatisko tuota joustoa kuitenkin tuohonkohtaan?


    Pakoputkisto ko. autoon koostuu 3:sta osasta.
    Etu (sis katin + jouston ja siitä eteen. Näitä on 2 kpl)
    Keski ( katin takaa ja keskipönttö)
    Taka (takapönttö)

    Hinnat varsinkin noille etuosille, oli noille kohtuuttoman paljon
    697 eur (kpl) näitä periaatteessa 2 kpl, jos haluaa uusia molemmat puolet)

    Keskiosa 370 eur.
    Takaosa 311 eur.

    Niin, tuosta tulee aikasmoinen kakku reilu 2000 euroa.
    Ja tuohon ei millään taivu.


    Itsellä nyt ei putkisto ole mikään niin priima, jotes alkujaan harkitsin koko putkiston vaihtoa, mutta hinta hirvittää.

    Onko muita edukkaita perusputkisto hankinta paikkoja, kuin Audi center (josta ko. hinnatkin on) ;)

    Täällä oli kyllä jotain saksa ja kiina osastoa, joillekin muille malleille heitettynä. Niitä olen kyllä kolunnutkin. Mutta tais olla eneimmäkseen sportti rostereita, mitä niissä oli tarjolla.
    Tietty ei mallilla mitään väliä, kunhan on hinta sopiva ja tuote sopii kaaraan.
    Sama se vaikka olisi hapokastakin.
    Viimeksi muokannut jurmo111; 30.12.2009, 12:50. Perustelu: pilkkuja pisteitä.

    #2
    Sehän tuo doc-poweri myy suht koht halpaa 2.5" Cat-back putkistoa. http://www.doc-power.com/index.php?p...ducts&group=12

    Comment


    • #3
      Juu tuolta docilta olen myös katsonut.
      Siinä setissä ei vaan ollut noita etuputkia.

      Noh laitoin justiinsa postia, että löytyykö noita etuputkia myös.
      Muutoin on kyllä kyllin hyvä putkisto mulle.

      Audi A4 B5 V6 2,4/2,6/2,8 ja 2,5TDI - 4WD - BSR 2.5" Cat-back putkisto 495 eur.


      ps.
      Vuotaa ja 2x kannattimet hitsisaumoistaan irti.
      Tänään just hitsasin yhden kannattimen kiinni, jotes tuossa tilassa olisi ;((



      lisätty:
      \\ sainkin vastauksen jo, ei löydy Docilta etuputkia.
      Keski ja takapönttö kylläkin saatavilla, sais viikolla 4-5.
      Viimeksi muokannut jurmo111; 30.12.2009, 18:35.

      Comment


      • #4
        Jatketaanpa tähän keskusteluun. Olen koettanut katsella profiilin kulkineeseen sellaista putkistoa (cat-back tai ihan vaan takapönttö), jolla saisi hieman noita kuutosen ääniä kuuluviin, kuitenkin niin ettei matkanopeudessa ala pää halkeamaan. Eli pitäisi olla normaalissa rauhallisessa ajossa jotakuinkin vakioputken kaltaiset äänet (tai ei ainakaan merkittävästi isommat), mutta kierrosten noustessa saisi vähän muristakin. :) Onko ko. autoon tehty semmoista, joka olisi vielä normaalin ihmisen ostettavissa?

        Mielestäni 3.2 V6 TT:ssä on tämän tyyppinen ratkaisu vakiona (jos se nyt vakiolla putkistolla oli).

        Valmistajia, joita olen löytänyt putkistoille:
        Remus
        Eisenmann
        BSR
        Magnaflow
        Supersprint

        Noista kokemuksia? Muita vaihtoehtoja? Osa noista ainakin melko tyyriitä...

        Comment


          #5
          Itsekkin ollu hiukka pettyny tuon kutosen ääniin. Samat olisi mullakin kriteerit äänen muuttumisen suhteen kuin Jonilla. Koirankin pitäis vielä pystyä matkustamaan kontissa kuuroutumatta.

          Miltä lie kuulostais jos ottais tuolta katin jälkeen vaimenninta pois?

          OT: Saman pihan poijjankoltiaisen e46 M3:ssa oli jo aikasta maukkaat särinät..

          Comment


          • #6
            On vaan siinä suorassa kuutosessa pikkusen eri äänimaailma muutenkin...

            Jotain löytyy kuitenkin:
            Remus
            Remus 2
            Magnaflow
            Eisenmann

            Noista nyt ei sitten voi paljoa päätellä tuota normaaliajon ääntä...

            Comment


              #7
              Avantit on perinteisesti herkempiä kumajamaan kuin sedanit, johtuen takapään rakenne-eroista. Esim ursseissa sedanin saa täysin toimivaksi yhdellä vaimentimella, kun avant jää resonoimaan kahdellakin vaimentimella.

              Comment


              • #8
                Mitenkkäs nuo FOXin putket? Onko kenelläkään kokemuksia niistä?

                Comment


                  #9
                  Mitenkkäs nuo FOXin putket? Onko kenelläkään kokemuksia niistä?
                  Mulla on ässässä foxin rööri. Ei valittamista. x vuotta ollut alla ja ei mitään kulumisen merkkejä. Kaikinpuolin laadukas valmiste.

                  Comment


                  • #10
                    Onko miten äänekäs ns. normiajossa?

                    Comment


                      #11
                      Ajossa äänet aikalailla samat kuin vakiolla. Tyhjäkäynti ääni matala:) Mallikohtaisia eroja varmasti on. Eivät ole suoria läpivirtaus pöttöjä, joten äänet eivät kasva mielettömiin mittoihin maantiellä.

                      Comment


                      • #12
                        Onkos kukaan löytäny noita etuputkia mistään edullisemmin? Tai hyvää firmaa tekemään niitä?

                        Minkälainen homma olisi tehdä itse? Paljon mutkia/ahtaita paikkoja?

                        Jos vaikka tarvikekatit hommais ja vääntäis ite.

                        Comment

                        Working...
                        X