Tämän sijaan suosittelen lämpimästi ostamaan ne kovat yläpäät. Ovat aivan eri planeetalta kuin nuo kumirimpulat, olkoonkin sitten minkä värisiä hyvänsä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 80 - kevyt kolina/klonksutus ajossa
Collapse
X
-
Itse asiassa noilla kovilla yläpäillä on yllättävän vähän vaikutusta kolinoihin ja tärinöihin. Itse en huomannut merkittävää eroa, tosin autossa on jo uretaanipuslaa jonkin verran mikä vähän lisää meteliä.
Comment
-
Omaan autoon pitäis vaihella nuo iskarinyläpäät. Autossa on konin iskarit ja madallusjouset. Ei tuottane ongelmaa yläpäitten kanssa. Itteni ja parin muunkin mielestä auto vähän "keulii" eli eteen voisi laittaa himppusen madaltavat yläpäät. Onkos näitä edukkaita vähän matalampana saatavilla?
Comment
-
Onkos näitä edukkaita vähän matalampana saatavilla?
Ens viikolla tilaan FK:n alustan omaani kun tuntuu että iskarit on poistettu kokonaan omastani :D Tulee ihan merisairaaks siinä heijaamisessa :D Completoksella on kohtuu hintaan 60/40mm sarja. Samalla täytyy marmorilta mennä tilaan noi yläpäänlaakerit jos ei ton enempää maksa.
Kun alustasarjan vaihtaa niin onkos jotain palikoita vielä mitä kannattaa vaihtaa sen yhteydessä?
Comment
-
Kun alustasarjan vaihtaa niin onkos jotain palikoita vielä mitä kannattaa vaihtaa sen yhteydessä?
Comment
-
KIIREINEN KYSYMYS! Onko coupen ja sedanin alustasarjoilla jotain eroa? Olen tilaamassa completokselta FK:n alustaa ja siellä ei ole mitään muuta tiedoissa kuin: FK HIGH TEC ALUSTASARJA ,AUDI 80 (Typ 89) 09.86 - 10.91.
Pistin s-postia ja sieltä sanottiin että käy coupeen ja 2.3l massojen puolesta. Pitääkö paikkaansa?
Comment
-
Sanoivat niin koska heidän FK:n luettelo sanoo. Ja nuo luettelot ovat yleensä hyvin ympäripyöreitä. Completoksen myyjät tuskin tietävät tuon taivaallista näiden mallien eroista. Esim. pelkästään coupeen löytyy alkuperäisenä VAG osana vinopino erillaisia jousia. Ilmastoidulla ja ilmatoimattomalla on jo eri jouset. Joten kuvitella saattaa millaisia tuloksia tulee kun samaa alustaa tarjotaan autoihin joiden paino vaihtelee 1050kg ja 1300kg välillä, paino jakaumasta puhumattakaan.
Comment
-
KW?
http://shop.kwsuspension.de/kwshop/i...2&page=1&sort=
Weitecillä on myös useita vaihtoehtoja coupeen.
Comment
-
Sitten kyselisin weitecciä.
edit: paitsi että nousee hinta silläkin lähelle 500€
Etsi tuolta: http://www.modificars.fi/product_catalog.php?c=178
Comment
-
Minkäs verran FK:n alusta oikein maksaa sit? Tuosta kattelin ainakin itselleni alustasettiä ja hintaa on ~"touhutonni" Highsport ja Königsport palikoilla. Itseasiassa juuri tuolta Modificarsista. En sit tiedä kuinka kovia ne oikein ovat.
Mitäs nuo KW-online shopin hinnat on? Kpl-hintoja vai pari?
Liikaa valinnan varaa. Jos n. tonnin sijoittaa, mielellään alle, niin mitä sillä kannattaa ostaa?
Comment
-
Jos muuten noita iskarin yläpäänlakereita meinaatte vaihdella, niin se "sininen" laakeri maksaa reilu 9€ marmorilla
Comment
-
Sininen (kumi) on Urkissa käytetty, vihreä (pelti) mustalla kumilla on uudempi versio typ89 ja B4 malleissa käytetty. Perimätiedon mukaan sininen "vahvempi", ja vähän matalampi.
Tuolla esimerkki molemmista paikalla...
Vagcat.com:sta kattelin Quattron tiedoista.
Comment
Comment