Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä virka jarrupoljin kytkimellä, jarrutehostimen irrotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mikä virka jarrupoljin kytkimellä, jarrutehostimen irrotus

    Jarruvalokytkimen (F47) yhteydessä on myös "brake pedal switch F", joka näkyy myös vagcomin measuring group 2:ssa nimellä brake test switch. Mikähän tarkoitus tällä on? Kysymys liitty osin ongelman http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=82221 selvittelyyn.

    Olen aikaisemmin huomannut, että jarrut alkavat ottaa kiinni jo ennekuin jarruvalo syttyy. Ajattelin säätää jarruvalon kytkintä ja huomasin, että poljin pääseen liikkumaan taaksepäin lepoasennostaan ja saattaa aiheuttaa kaikkea kivaa anturin asemoinnille, kun sen kiinnitys on hieman heppoinen.

    Pitäisikö polkimen ja tehostimen välisen tangon olla "kiinteästi" kiinni myös tehostimen päässä? Mulla näin ei ole. Kuitenkin ymmärtääkseni (juu, ongelma voi olla myös tässä) tehostimen irrotusohjeissa neuvotaan ottamaan kyseinen tanko irti polkimen päästä?

    #2
    Eiköhän se ole vain sitä varten, että nähdään sen varsinaisen kytkimen toimimattomuus helpommin. Eli vikalogiikkaa; jos toinen kytkin kytkee toista aiemmin tai vain toinen kytkee tms. -> vikaa.

    Comment

    Working...
    X