Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko 19*8 tuumaset vanteet -03 audin alle

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sopiiko 19*8 tuumaset vanteet -03 audin alle

Eli tuli ostettua tollanen rengas/vannesetti kun älyttömän halvalla sai 19"x8" ET 35 vanteet ja 245/35-19 renkaat. Koitin etsiä haulla, mutta en löytänyt et kukaan olisi laittanu 245 leveyksistä rengasta profiilin mukaiseen autoon? 235 ja 225 kylläkin. Autossa Eibachin -30 mm pudottavat jouset. Ottaakohan nämä kaariin kiinni tai muuten....

Jos sä jo ostit noi, niin helpoiten tuo selviää kokeilemalla, right?

Comment

No näimpä, mutta ajattelin että jos jollain olisi jo kokemuksia asiasta. Kun ei tonne pakkaseen kehtaa mennä tällä hetkellä värkkäilemään. Vanteet saa myytyä kuiteski jos ei sovi alle.

Comment

Järjellä mietittynä taitaapi just mahtua jos on vain 30mm madallus. Turhaampa sitä jeesustelemaan, eiku tunkki käteen ja testailemaan :D

Comment

Takaa voi tehä tiukkaa mut kokeilemaan vaan niin sillä selviää.

Comment

Mulla on 19"x8" ET30 vanteet 235/35-19 kumeilla ja madallusta on reilusti eikä raavi mistään...

Comment

Eli jos sulla Juhi on ET vanteessa 5 mm pienempi (renkaan ulkoreuna 5 mm lähempänä kaarta) ja mulla renkaat 10 mm leveämmät niin eikös renkaiden ulkokehät ole samalla kohtaa kun leveämmän renkaan leveys 10 mm jakaantuu 5 mm/puoli?? Eli tällä teorialla munki renkaat pitäs sopia alle? "Lauhtus perkele tuo pakkanen niin kehtais lähteä testailemaan tuonne pihallle ku ei ole lämmintä tallia!"

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja TimoK Näytä viesti
                Eli jos sulla Juhi on ET vanteessa 5 mm pienempi (renkaan ulkoreuna 5 mm lähempänä kaarta) ja mulla renkaat 10 mm leveämmät niin eikös renkaiden ulkokehät ole samalla kohtaa kun leveämmän renkaan leveys 10 mm jakaantuu 5 mm/puoli?? Eli tällä teorialla munki renkaat pitäs sopia alle? "Lauhtus perkele tuo pakkanen niin kehtais lähteä testailemaan tuonne pihallle ku ei ole lämmintä tallia!"
                Näin minäkin sen ymmärtäisin.

Comment

Mulla A4 B6:ssa 19x8,5, et32, kumeina 235/35 eikä raavi edes sopivalla madalluksella (KW3) edes kuorman ollessa kyydissä ;)

Comment

Working...
                  X