Eli kömmin auton alle tallissa arvellen, että eihän käsijarruvaijerin vaihto voi olla paha homma, eihän...
No kuskinpuolen vaijeri on siis täysin jumissa ja renkaan päästä on jo satulan käsijarrun vipu herkistelty ja tiivisteet suurimmaksi osaksi uusittu. Ongelmaksi muodostui tuo käsijarruvaijerin etupää, eli sehän ei kunnolla edes näy sieltä putkiston ja kardaanin päältä. Onko tuo saatavissa tuolta järkevästi pois vai joutuuko purkamaan jotain edestä? Sokkona käsi taitaa jotenkuten ylettyä perille, mutta kun ei tietä mitä pitäisi tehdä(liitos ei näy).
Eli millä tavalla tuo vaijerin etupää on kiinni ja miten tuo koko vaijeri on helpoin vaihtaa.
Oman haasteensa suo tuo autotalli, joka on toki lämmin, mutta monttu puuttuu :(
No kuskinpuolen vaijeri on siis täysin jumissa ja renkaan päästä on jo satulan käsijarrun vipu herkistelty ja tiivisteet suurimmaksi osaksi uusittu. Ongelmaksi muodostui tuo käsijarruvaijerin etupää, eli sehän ei kunnolla edes näy sieltä putkiston ja kardaanin päältä. Onko tuo saatavissa tuolta järkevästi pois vai joutuuko purkamaan jotain edestä? Sokkona käsi taitaa jotenkuten ylettyä perille, mutta kun ei tietä mitä pitäisi tehdä(liitos ei näy).
Eli millä tavalla tuo vaijerin etupää on kiinni ja miten tuo koko vaijeri on helpoin vaihtaa.
Oman haasteensa suo tuo autotalli, joka on toki lämmin, mutta monttu puuttuu :(
Comment