Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jarrujen päivitys A3

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• jarrujen päivitys A3

Monesta foorumista lukenut A3 8l jarrujen alitehoisuudesta.

Onko ehdotuksia mistä ja minkä merkkiset kannattaisi alle laittaa?

Isontamaan levyn kokoa ei olis tarkoitus, vain jarrutustehon parantaminen/päivitys.

Vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan.

Luulen että 1.6:n tehoille arkiajossa jarrut riittää varsin hyvin. Ei sillä radallakaan saa niin paljoa vauhtia että jarrut kovin koville joutuisi useammankaan kierroksen aikana. S3:n jarrut siihen saattaisi mennä, samoin esim. A3 1.8T:n tai Golf IV GTI:n. Varmaksi en mene sanomaan.

Ja mitä tuohon sijaintiin tulee niin saatat olla siellä mutta et kyllä näytä olevan täällä.

Comment

No nyt olen "täällä" tällä hetkellä heh.

Mut niin, ei tosiaankaan ole mikään tykki missään olosuhteissa tienpäällä toi mun kosla. Mutta aina kun innostuu kokeilemaan auton rajoja, tuntuu ettei jarruissa ole kaikki kohillaan kun lämpenevät niin ote huononee. Saa kyllä itseään syyttää siitä, mutta ainahan sitä pitää kokeilla.

Ajattelin sitäkin jos jostain terhakkaammasta pelistä lainais jarrut, mutta budjetiksi en ajatellut hirveitä kun toimivat kuiteskin ajossa entiset. Selattuani yrityksiä joissa on valikoimaa levyistä en osaa oikein valita mitkä ottaisi, sitä tässä oikeastaan kysyn jos joku on törmännyt samaan asiaan jo aikaisemmin ja omaa kokemuksia.

Comment

Laitat sinne levyiksi vaikka uspartsin poisto listalta löytyvät brembot ja niiden kaveriksi sitten vaikka samalta listalta palat tai sitten ferodon valikoimasta jotku lompakolle sopivat. Kiinteän jarrusatulan kannakkeen takia levyn kokoa ei voi muuttaa. Vaatii olka-akselin vaihdon ja budjetti pitäs sillon olla jo lähellä tonnia jos teettää työt ulkopuolisella.

Comment

Jep, tietoinen olen kannakkeista, pärrissä sama vika kun rakentelee supermotoja.

Brembot kuulostaa ihan ok, kisavehkeissä enimmäkseen juuri pärrissä törmännyt kyseisiin. Ainut kun tässäkin tapauksessa netti on pullollaan vaikka mitä mistä valita.

Pitää käydä tsekkaan poisto-osat, kiitti vinkistä.

Comment

Working...
          X