Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 -98 käsijarru?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 -98 käsijarru?

Vedin käsijarrun ylös ja kun päästin vivun alas tuntuisi että jäi oikea puoli vähän jumiin. Pitääkö perinteisesti vaihtaa takasatulat kokonaan vai saako korjattua, niin että myös toimii kauemmin kun vuoden?

Käsijarrukahva pitää vetää aika ylös, että ottaa kiinni, johtuuko satuloista vai säädöstä?
    Viimeksi muokannut yinx; 13.11.2009, 19:16.

Saa korjattua, satulassa oleva käsijarrun vipu jumittaa, eikä palaudu kunnolla. Samasta johtuu myös vivun pitkä liikerata, automaattisäätö ei toimi, kun satulan vipu ei palaudu alkuasentoonsa asti.

Comment

Sama ongelma täällä, korjattu

Mulla oli samaa ongelmaa. Oikea takapyörä jumitti eli "laahasi". En sitä itse alkuun huomannut niin katsastuksessa tuli hylsy. Se käsijarrun vipu oli aivan jumissa. Hyvä että vähänkin liikkui.
      Ongelma katosi kun vaihdoin palat ja vähän jarrumännän suojakumin läpi neulalla pistin voitelua lisää...

Comment

Onko tuohon olemassa jotain varaosia, mitkä kannattais vaihtaa samalla kun herkistelee nuo takasatulat?

Comment

Varaosalinnalta löytyy kumisarja hyllystä. Olikohan jotain 20€ per satula. Kyllä melkeen kaikki kumit kannattaa vaihtaa. Jos aivan atomeiksi meinaat laittaa ni melko varmasti se sokka sielä satulan pohjalla tuottaa ongelmia, viimestään takasi laittaes. Itelläkää ei oo sopivia pihtiä sinne, tiä oikein mistä sais.

Comment

Mitähän tuo Motonetin Lucas jarrusatulakorjaussarja pitää sisällään? Tarkoitan, että tartteeko ostaa vielä liukutappisetti ja liukukumit erikseen?

Comment

Todennäkösesti kaikki kumit mutta ei liukutappeja. Taas jos ostat uudet liukutapit ni sielä tulee liukujen kumit mukana, näin ainaki mulla. Ja liukujen kumit on mukana myös kumisarjas.

Comment

Working...
              X