Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ebayn alustasarjat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ebayn alustasarjat?

Moro,

Onkohan kelläkään kokemusta -> http://cgi.ebay.co.uk/COIL-OVER-COIL...item19b788bccd

Meinaan, että melko edullinen tuntuu olevan ja eikö toi lupaa 3v takuuta?? :D

Sulla on sen verran uusi auto että en tommosilla sitä pilaisi.

Saksasta saa suhteellisen edukkaasti Eibachin sarjoja. Oma korkeussäädettävä maksoi 860e.

Comment

sarjahan ei ole "ebayn alustasarja", vaan "Hot Tuning" tms jota joku myy ebayssa.
      piti olla vähän näsäviisas, ei ebayta saa dissata. se on huikean kätevä tapa ostaa kaikenlaista romua.
      Viimeksi muokannut kontio; 12.11.2009, 13:09. Perustelu: lisäys

Comment

aivan, olisi pitäny laittaa ebayssä myytävänä :)

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Kinkkujuusto Näytä viesti
          Sulla on sen verran uusi auto että en tommosilla sitä pilaisi.

Saksasta saa suhteellisen edukkaasti Eibachin sarjoja. Oma korkeussäädettävä maksoi 860e.
          Markus,

Mistä tilasit? Olen myös ajatellut tuota audin omaa s- alustasarjaa vai mikä sport lie onkaan.. Luulisi sen olevan laadukas? :)

Comment

Omaani eibachit tuolta tilasin, näppärästi hoitui.

http://stores.shop.ebay.de/Klapper-A...&_stpos=&gbr=1

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja puhvc Näytä viesti
              Markus,

Mistä tilasit? Olen myös ajatellut tuota audin omaa s- alustasarjaa vai mikä sport lie onkaan.. Luulisi sen olevan laadukas? :)
              www.stg-gmbh.com

On se Audinkin setti varmasti laadukas, ne ei käsittääkseni madalla kun noin 20mm. Korjatkaa jos olen väärässä.

Comment

mikä noista on säädettävä alusasarja? :D

Comment

juu, audin omat ainakin b5-koriin on oikein pätevät. tasainen tiputus (jota voi tehostaa rälläkällä tarvittaessa) ja sopivan jämäkät... eibachit on joidenkin makuun ehkä liiankin pintapehmeät.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                    juu, audin omat ainakin b5-koriin on oikein pätevät. tasainen tiputus (jota voi tehostaa rälläkällä tarvittaessa) ja sopivan jämäkät... eibachit on joidenkin makuun ehkä liiankin pintapehmeät.
                    Ei taida rälläkkäsatsit mennä muutoskatsastuksesta läpi?? :O

Comment

ei taida katsastusmies tietää, paljonko pitäis olla minkäkin auton maavara. jos siinä jousessa on audin leima, ja se istuu autoon, tuskin tarvii edes tyyppihyväksyntää. ja jos tarvii, se on helppo homma hankkia koska kysehän on merkkitiskiltä saatavasta varaosasta. Okkimilla tais olla RS4 jarrujen kanssa ongelma, RS4 tekstit kyljessä eivätkä meinanneet mennä läpi kun kyseltiin "miksi sä tämmöiset olet vaihtanut..."

eikä se laikanjälki näy kuitenkaan sieltä yläpäästä. jos puoli kierrosta tms laikkaa.

tai ainakin mä olen 2 kertaa omani katsastanut, takapäätä vähän trimmasin laikalla.

Comment

Working...
                      X