Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lötkön alusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lötkön alusta

    Kurveissa tuntui niiailevan aika rajusti, johtuuko löysistä iskari/jousista, alkuperäiset puslat uutuuttaakin antaa pariksi, vai elääkö kori niin paljon, et huojuu? vai kaikki edellä mainitut yhdistettyinä..

  • #2
    toihan riippuu vähän kaikesta....mutta jos "avokkaasti" kurvailet ja kallistelee kovasti,niin hommaa joka nurkkaan uutta kamaa niin ainakin rauhottuu..

    Comment


      #3
      En turhaan mallia Lötköksi nimennyt...
      Sachs ainakin teki oikein mukavasti toimivaa jälkiasennus sport alustaa noihin, liekö enää missään saatavana?

      Comment


      • #4
        Mites noi katsastus miehet mahtais suhtautua, jos laittaa kaaret, kuppipenkit ja riisuu takapenkin ja muun turhan pois ja tuleeko edes hirveetä painon säästöä kaarien jälkeen?
        Viimeksi muokannut JVTL; 13.12.2009, 00:12.

        Comment


        • #5
          Riittäiskö toinen vaihtoehto pelkästään, korinvahvikehitsaus/kaaret vai vaatisko molemmat riittävän jäykkyyden aikaan saamiseksi? Auttasko ton tyylinen putkitus oleellisesti jäykkyyteen..
          www.youtube.com/watch?v=fYxVKCND18w&feature=related

          Comment


            #6
            Asiasta moottorisahaan, kivasti riipasee tuo lötkö 200-300+...

            Comment

            Working...
            X