Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka kiinni etulokasuojan alalista B5?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kuinka kiinni etulokasuojan alalista B5?

Eli se lista joka on heti roiskeläpän takana, ikäänkuin jatkona sille etuoven alareunan kumilistalle? Autohan on siis B5 -98.

Ruuvit pois ja työnnät sitä listaa eturenkaaseen päin.

Tähän samaan voisin kysyä että miten b5 sedanin takapuskuri on kiinni?

Comment

Mistä ruuvit pois? :) Mä en muista kuinka mulla oli takapuskuri kiinni ku laitoin koukun, siitäki on nyt reilut pari vuotta. Just maanantaina otin takapuskurin irti mutta se on erilainen ottaa irti ku on koukku. Toki tuos koukkumallis ei tarvinnu ottaa koukunrunkoa irti vaan "nahkan" sai nätisti irti niin että koukunrunko jäi autoon kii.

Comment

Siellä listan takana on mutterit, ei ruuvit ;) Ne vaan pois niin lista lähtee li'uttamalla eteenpäin pois.

Comment

Kyllä siellä mulla oli torx kantaset ruuvit sisälokarin alareunassa pitämässä listaa paikoillaan.

Comment

Jaahas, no ässässä taitaa olla sitten hieman erilainen kiinnitys.

Comment

Juudas: Takasisälokareista pikku ruuvit veks, sit avaat kontin ja nostat kontin pohjalevyn ylös. Sit otat sen takinmaisen listan pois, et saat sivuverhoiluja raotettua. Sitte vararengaskotelon vieressä on molemmin puolin kaks 17mm pulttia, ne pyörität auki ja sit puskurin reunoja eli niitä mitkä yhtyy lokariin venytät alas ja ulos ja sit vaan vejät puskurin pois =) Olipa vaikeasti selitetty.

Siis näin ainaki avantissa, enkä usko et sedaniin hirveästi eroja.

ps. Ei kyllä mun mielestä ole eroa puskurin irroituksessa vaikka ois koukku tai ei.

Comment

Niin ku sanottu niin en muista kuinka otin sillon puskurin irti ku koukun laitoin.

Edestä ny tietysti enste läppä pois, mut pitääkö sisälokaria irrottaa alareunasta vai näkyykö ne ruuvit ku ottaa läpän pois ja kyyläälöö pyöräkoteloon?

Comment

Pitää sisälokaria päästä raottamaan, ja saa samalla siivottua sen kuran sieltä pois muhimasta.

Comment

Working...
                  X