No niin, hakua käytetty, eikä nyt tultu viisaammiksi.
Ongelma lienee varmaankin tyypillinen, eli jarrupalojen kulumisanturi checkin jälkeen laukaiseen sen oranssin varoitusvalon piippauksen kera.
Siinä ei sinänsä ihmeellistä, mutta kun yritin kuparilangan tuikata kumaapaankin liittimeen, tilanne ei muutu miksikään. Konehuoneesta liittimet irti eikä edelleenkään muutosta, jos ei nyt lasketa sitä, että tuntuu syttyvän entistäkin herkemmin.
Semmoinen mielenkiintoinen yksityiskohta, että kun vahingossa jäi konehuoneesta liitin tyystin irti, sytytti punaisen valon.
Mikä tässä nyt maksaa ? Eikös tuo jarrupalapiiri ole yksinkertaisesti kuparilanka palassa ja kun se kuluu poikki, antaa varoituksen ? Miten siis selitty punainen valo ? Ei kai sakemanni ole keksinyt laittaa tietokonetta mittaamaan hotain tiettyä resistanssialuetta piiristä ?
Mielelläni ottaisin koko systeemin veks, semminkin kun tuntuu paloista olevan enemmät puolet jäljellä valon syttyessä. Kysymykset kuuluvatkin, että kun ei konehuoneestakaan onnistu, mikä on lähin paikka vastuussa olevaa tietokonetta, josta puolta autoa särkemättä voisi saada piirin pois pelistä ? Miten ? Onko samassa systeemissä jotain muuta anturia, joka saattaa aiheuttaa tämän ?
Ongelma lienee varmaankin tyypillinen, eli jarrupalojen kulumisanturi checkin jälkeen laukaiseen sen oranssin varoitusvalon piippauksen kera.
Siinä ei sinänsä ihmeellistä, mutta kun yritin kuparilangan tuikata kumaapaankin liittimeen, tilanne ei muutu miksikään. Konehuoneesta liittimet irti eikä edelleenkään muutosta, jos ei nyt lasketa sitä, että tuntuu syttyvän entistäkin herkemmin.
Semmoinen mielenkiintoinen yksityiskohta, että kun vahingossa jäi konehuoneesta liitin tyystin irti, sytytti punaisen valon.
Mikä tässä nyt maksaa ? Eikös tuo jarrupalapiiri ole yksinkertaisesti kuparilanka palassa ja kun se kuluu poikki, antaa varoituksen ? Miten siis selitty punainen valo ? Ei kai sakemanni ole keksinyt laittaa tietokonetta mittaamaan hotain tiettyä resistanssialuetta piiristä ?
Mielelläni ottaisin koko systeemin veks, semminkin kun tuntuu paloista olevan enemmät puolet jäljellä valon syttyessä. Kysymykset kuuluvatkin, että kun ei konehuoneestakaan onnistu, mikä on lähin paikka vastuussa olevaa tietokonetta, josta puolta autoa särkemättä voisi saada piirin pois pelistä ? Miten ? Onko samassa systeemissä jotain muuta anturia, joka saattaa aiheuttaa tämän ?
Comment