Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kimppatilaus TT-shopista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kimppatilaus TT-shopista

    Kiinnostaisi tilata TT:n single-frame etupuskuri thettshopista, mutta toimituskulut näyttäisi olevan luokkaa 120 £.

    Olisiko kiinnostusta jollakin tilata myös tavaraa kyseisestä putiikista niin saataisiin yhdessä toimituskulut pienemmiksi?

    Sivuille voi käydä tutustumassa täällä: www.thettshop.com

    Vastaile tähän viestiin mikäli kimppatilaus kiinnostaa niin sovitaan miten edetään ja saadaan rahdit järkihintoihin.

    #2
    Voisin olla mukana kimpassa.
    Jotain pientä sälää tilata, täytyy viel katella mitä.
    Harkinnassa ois nuo kiinnityssysteemit muovihärpäkkeille, kun orggikset täyttä paskaa.

    Millon tätä tilausta pistetään sit menemään ku oma TT nyt pari viikkoo huollos niin saattaa olla, että joutuu jotain yhteensopivuuksia tarkistamaan. Mut sen näkee sitten kun on päättäny mitä tilaisi.

    Harmi kun ko. pulju ei myy dectanen valoja...

    Menee kyl jotenki niin älyttömästi noi postit tuolta ku kokeillu monia eri "ostoskoreja".

    Comment


    • #3
      Mä lähtisin mukaan yhellä Powerflexin etupään puslasarjalla. Näin alkuun. Toi on kyllä TT-miehen taivas.

      Comment


      • #4
        Katotaan vielä tämä tuleva viikko loppuun niin nähdään olisiko miten moni kiinnostunut tekemään tilausta. Sen jälkeen pannaan tilaus eteenpäin. Mitä useampi lähtisi mukaan niin sitä pienemmäksi rahdin osuus jäisi. Tarpeeksi iso satsi jos tulee niin menee näköjään rahdit nollaan.

        Comment


          #5
          Voisin myös ottaa osia sieltä. Ilmoitelkaa milloin pistetään tilausta menemään.

          Comment


          • #6
            kertokaas nyt kokeneemmat saako tuolta muihinkin diudeihin kamaa kun vaan tt:hen? kun muutkin ässä-miehet täällä jo huutelee.;)

            Comment


            • #7
              Tältäkin suunnalta saattaa olla etuhelman verran kiinnostusta :)

              Comment


              • #8
                Nyt olisi aika ruveta laittelemaan tilausta eteenpäin. Laittakaa minulle viestiä, minkä osan haluatte tilata. Laittakaa vaikka osan tiedot copypastella niin ei jää epäselväksi mistä kyse. Kun saan kaikkien halukkaiden toiveet kasaan, saadaan rahtikulut selville ja päästään itse asiaan. Toivottavasti saadaan kaikkien halukkaiden toiveet julki mahd pian.

                Viestiä voi laittaa privalla tai tämän viestin jatkoksi.

                Comment


                  #9
                  Pistin noi omat roinat tonne koriin mitä oon aatellu niin ~£40 olis postit ja kun noi pitäs sit postittaa suomen sisällä mulle niin en tiä onko mitään järkeä sitten lähteä tuohon kimppaan mukaan. Eli pitäs varmaan sit melkeen niin paljo olla roinaa, että postit menis nollaan. Ostoskori näytti £174.44+postit.

                  Tossa mietin, että jos jättäis jopa ens kesäks nuo kun pitäs ne DRL valot hommata ja niitä ei tuolta saa.

                  Comment

                  Working...
                  X