Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ylätukivarsi oikea etumainen, mistä? (A6 C5 AEB)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ylätukivarsi oikea etumainen, mistä? (A6 C5 AEB)

    Eli pompsahti katsastus, kun oli pallonivel väljä. Mistä kannattaisi ostaa uusi tilalle? Varaosanumeroa tuolle?

  • #2
    Ei kannata. Kohta vaihdat viereisen. Googletapa hieman tai käytä hakua. Tukivarsiongelmat ovat ehkä yksi kysytyimpiä juttuja tällä foorumilla.
    Vaihda ehdottomasti koko sarja.

    Comment


      #3
      Jos ny haluat et hetken kestää ni hae varaosalinnalta joku varsi sinne ja sitte paremmalla aikaa hommaat koko sarjan. Mut son tosi että yks ehjä muitten jo kuluneitten rinnalle, syö tämän uuden.

      Comment


      • #4
        Viimeisen päälle turhaa tohua vaihtaa muuta kuin se väljä ja kulunut. Mutta jos rahaa ylimääräistä siitä vaan! Meillä noita Passatteja useampikin, että kokemusta on. Vaihto yläpuolelle tosi helppo, kätevä kaveri vaihtaa hetkessä.

        Comment


          #5
          Mä en allekirjota tuota. Mutta en myöskää rupia tästä vänkäämään.

          Comment


          • #6
            Loppupeleissähän kyse taitaa olla enemmän siitä, mitä arvostaa. Kyllä se kolina sieltä poistuu ja leiman saa vaihtamalla sen selvästi rikkinäisen varren.

            Mutta itse olen panostanut rengastukseen ja alustaan sen verran, ettei kuluneilla ja väljillä (vaikkei vielä kolisisikaan) tukivarsilla ajelu tulisi kysymykseenkään.
            Jos joskus innostut vaihtamaan koko setin, aja huviksesi joku mutkapätkä referenssiksi ennen ja jälkeen niin tiedät miksi.

            Comment


              #7
              Julius, ajat nyt sit 100 km/h koko matkan Kurikkaan vanhaa tietää ennen vaihtoa ja vaihdon jälkeen :)

              Comment


              • #8
                Näin se on varmaan sitte tehtävä :)

                Comment

                Working...
                X