Valot räpsähtelee ja sammuukin välillä. Eivät välttämättä eikä yleensäkään yhtäaikaa. Tärinä niinkään ei vaikuta kuin nopeat jarrutukset tai terävät mutkittelut. Kun valot sammuttaa ja laittaa uudelleen päälle niin taas mennään. Vika tuskin on varsinaisesti sytytyksessä vaan polttimoissa? Voisiko ballasti olla muuten lopussa että itse ylläpito virta pätkisi tms..?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 xenon välot räpsyy
Collapse
X
-
Yleensä LAADUKKAAN polttimon vaihtaminen poistaa ongelman. Pilipalikiinakopiolla ongelma tuskin häviää. Jos taas sytytin on mennyt, on edessä todennäköisesti jälkiasennussarjan laittaminen orginaalisytyttimien tilalle. Orkkikset maksaa sikana.
Korjaa muuten profiilisi A8:n korimalli oikein D2:ksi, niin ei tule epäselvyyksiä vikaselvityksissä malleista, kun noissa D2:ssa ja D3:ssa on "jonkin" verran eroa...
Comment
-
Poltin joka on menossa paikalleen on merkkiliikkeen paketissa. Periaatteessa jos kiinan polttimo on spekseissään niin sen pitäisi toimia samalla sytyttimellä. Näkyyhän noita Philipsin (tiedä niiden laadusta sitten vaikka onkin merkki kamaa) tekemiä polttimoitakin saavan 1/10 hinnalla siitä mitä nuo marmoritiskin polttimot on. Malli siivottu veks, mistähän tuo 3:n jäi kukkumaan muutenkaan mieleen....
Comment
-
Itse vaihdoin osramin xenarc h7 polttimot, kun entisetkin oli saman merkkiset...
Vanhat ei tosin ollut vielä palaneet, mutta toisen polttimon valo oli jo selvästi eri sävyä joten päätin sitten vaihtaa molemmat ajoissa.
Mutta tässä topic:in tapauksessa taitaa tulla tosiaan halvemmaksi vaihtaa ensin polttimot ja alkaa sitten tutkimaan ballasti-bokseja...
Comment
-
Itsekin tässä ehkä vähän innostuin tuosta xenon-hommasta. Auto on siis mallia S8 2000 ja siinä on tuo D2R 35W /H7 55W -himmeli. Lisäksi tuossa on raivostuttavan eriväriset parkit. Onko tähän olemassa joku kaikkitietävä jumalainen ratkaisu, jossa kaikki kolmet valot ovat samanväriset ja nuo pitkät muuttuvat xenoneiksi? Tiedän kyllä, että niitä muutossarjoja saa vaikka xenonkauppa.fi:stä, mutta onko kellään kokemusta, mikä on paras kombinaatio, haluaisin vaihtaa tietysti nuo sinisensävyiset amis-xenonit valkoisiin.
Comment
-
Valkoiset Ledit parkkeihin ja muunnossarja pitkiin. Ja uudet laadukkaat d2s polttimot niihin lyhyisiin niin pitäisi olla samaa sävyä. Ja muunossarjan kun katsot että on 4300k värilämmöllä niin pitäisi olla valkoista valoa.
Niin ja sitten kun lähtee mopo rukkasesta niin retrofitistä bi-xenon projektorit niitten orkkis linssien tilalle niin pitäisi nähdä jo aikas hyvin.
Comment
-
Nii juu ässässä oli jo valmiina bi-xenonit. En näköjään lukenu kunnolla. Sitten vaan tuo D2R 4300k polttimo ostoon ja ne ledit.
Itelleni ostin polttimot meronetistä. Tulivat vähän epäilyttävässä paketissa mutta kai ne aidot philipsit on. Ainakin netin vertailukuvien mukaan kateltuna. On ne mersussa jo 20tkm kestäneet hyvin eikä ollu pahan hintaiset.
Comment
-
Uusissa Philipseissä näkyy olevan hologrammiin painettu turvakoodi ja lisäksi joku ID-numero, jotka syötetään heidän nettisivuilla olevaan lomakkeeseen ja varmistetaan aitous. Näin pitkälle on jouduttu kopioiden takia menemään. Ostin loppukesästä X-tremevisionit ja voin kyllä suositella. 50 prosentin lisäteho on mainoshöpinää, mutta kirkkaat ovat ja värisävy (4800K) on miellyttävä, muttei "amis".
Comment
-
No ainoa ihan varmasti laillinen tuossa setissä on tuo auton orkkis d2r. Ledit ja jälkiasennus h-kanta xenonithan ei ole tieliikennehyväksyttyjä. Eri juttu sitten on se että kiinnostaako se katsastusmiestä. Poliisilla luultavasti on parempaakin tekemistä kun vahtia noita autosta missä on muutoin lailliset xenonvalot.
Ainoa täysin laillinen tie taitaa olla osramin cool blue sarjan polttimot parkkeihin ja siihen lisäpitkään. Itellä ei ole niistä kokemusta, eli en osaa sanoa onko valo valkoista vai sellaista tuuninki sinistä.
Comment
Comment