Terve,
Ongelmana on siis lauennut absiyksikkö josta taisin jo aiemmin kyynelehtiä palstalla. Kyse siis A8- 95 4.2l Quattro EDL-electrical differential lockilla.
Ajattelin jos jollain on varmaa tietoa yksiköiden sopivuudesta. Alkuperäinen osa 4D0 614 111 F siis laukesi -ainakin liittimien pinnit itse yksikössä olivat muuttuneet tomuksi, ihmettelen tätäkin. Naarasliitin auton puolelle absia varten on nyt uusittu, joutui tilaamaan Saksasta. Ostin ebaystä varaosan briteistä tuolla numerolla mutta sainkin [COLOR=#ff0000]4A0 614 111G abs-yksikön(saan palauttaa osan sillä tämä oli myyjän vika). [/COLOR]Onko haisua käykö tuohon mikään muu kuin tuo alkuperäinen mainitsemani osa (4D0 614 111 F). Paljon muita kirjainloppuisia löytyy kyllä käytettyjen markkinoilta mutta aika hintsusti tuota F-päätteistä.
Osaisiko joku pelle peloton täältä korjata tuota alkuperäistä jos ongelma on vain noissa pinneissä tms? Joku jo täältä palstalta lupaili katsoa tuota. Itseasiassa nyt tuon virheellisen osan myyjä lupasi lähettää alkuperäistä osaa vastaavan yksikön, mutta perui viimetingassa vetoamalla että yksikkö jota oli myymässä on vioittunut. Yritän ostaa tuon vioittuneen yksikön ja toivon kädet ristissä että noista kahdesta saisi toimivan osan tehtyä.
Samaan aikaan absista riippumatta multa ilmeisimmin laukesi myös jarrun pääsylinteri, jarrupoljin alkoi tuntua löysältä hetken, lopuksi oli niin jäykkä ja ylhäällä että oikea etujarru löi lukkoon, teki tätä kunnes auto piti hinata autohuoltoon liede-hernesaari. Samalla mulle tehtiin nokkahihnan vaihto ja muut nokkatilpehöörit mitkä olin tilannut Tepolta, kiitos Teppo asiallisesta palvelusta.
Eli suhteellisen raskasta on ollut tuon kasin kanssa, mutten menetä toivoa, enkä vaihda autoa prkl.
Kiitos ja kumarrus.
Ja toki jos jollain on tuo alkuperäinen 4D0 614 111 F jossain, olisin valmis ostamaan sen.
Ongelmana on siis lauennut absiyksikkö josta taisin jo aiemmin kyynelehtiä palstalla. Kyse siis A8- 95 4.2l Quattro EDL-electrical differential lockilla.
Ajattelin jos jollain on varmaa tietoa yksiköiden sopivuudesta. Alkuperäinen osa 4D0 614 111 F siis laukesi -ainakin liittimien pinnit itse yksikössä olivat muuttuneet tomuksi, ihmettelen tätäkin. Naarasliitin auton puolelle absia varten on nyt uusittu, joutui tilaamaan Saksasta. Ostin ebaystä varaosan briteistä tuolla numerolla mutta sainkin [COLOR=#ff0000]4A0 614 111G abs-yksikön(saan palauttaa osan sillä tämä oli myyjän vika). [/COLOR]Onko haisua käykö tuohon mikään muu kuin tuo alkuperäinen mainitsemani osa (4D0 614 111 F). Paljon muita kirjainloppuisia löytyy kyllä käytettyjen markkinoilta mutta aika hintsusti tuota F-päätteistä.
Osaisiko joku pelle peloton täältä korjata tuota alkuperäistä jos ongelma on vain noissa pinneissä tms? Joku jo täältä palstalta lupaili katsoa tuota. Itseasiassa nyt tuon virheellisen osan myyjä lupasi lähettää alkuperäistä osaa vastaavan yksikön, mutta perui viimetingassa vetoamalla että yksikkö jota oli myymässä on vioittunut. Yritän ostaa tuon vioittuneen yksikön ja toivon kädet ristissä että noista kahdesta saisi toimivan osan tehtyä.
Samaan aikaan absista riippumatta multa ilmeisimmin laukesi myös jarrun pääsylinteri, jarrupoljin alkoi tuntua löysältä hetken, lopuksi oli niin jäykkä ja ylhäällä että oikea etujarru löi lukkoon, teki tätä kunnes auto piti hinata autohuoltoon liede-hernesaari. Samalla mulle tehtiin nokkahihnan vaihto ja muut nokkatilpehöörit mitkä olin tilannut Tepolta, kiitos Teppo asiallisesta palvelusta.
Eli suhteellisen raskasta on ollut tuon kasin kanssa, mutten menetä toivoa, enkä vaihda autoa prkl.
Kiitos ja kumarrus.
Ja toki jos jollain on tuo alkuperäinen 4D0 614 111 F jossain, olisin valmis ostamaan sen.
Comment