Kun herra katsastussetä kiinnitti huomiota eturenkaisiin, jotka olivat kuluneet sisäkulmasta jo melkein kankaille, niin tie vei tietysti rengaskauppaan.
Jottei uudet gummit koe nopeasti samaa kohtaloa, kuin vanhat, niin tehtiin samalla nelipyöräsuuntauksen tarkastus, jossa ilmeni, että harittavathan ne etupyörät jonkun verrran => säädettiin tehtaan arvoihin ja uudet renkaat alle ja ajoon.
Nyt ongelmana on, että tuntuu hieman ihan suoralla tielläkin vetävän hieman ojan suuntaan oikealle, lisäksi ratti on aavistuksen vinossa vasemmalle, en tiedä olisiko yhden boorin välin, jolloin olisi korjattavissa helposti, mutta kun kumpaakaan näistä ilmiöistä ei ollut ennen tuota suuntausta. Mistä kannattaisi nyt tätä vammaa alkaa purkamaan, vai vienkö takaisin pajalle että pistävät harituksen takaisin?
Paikkana oli Turn Satakunnantien Vianor ja nelipistesuuntausvehje, jonka nimeä en tähän hätään muista...Ihan raportin tuosta sai, jossa arvot ennen ja jälkeen.
Jottei uudet gummit koe nopeasti samaa kohtaloa, kuin vanhat, niin tehtiin samalla nelipyöräsuuntauksen tarkastus, jossa ilmeni, että harittavathan ne etupyörät jonkun verrran => säädettiin tehtaan arvoihin ja uudet renkaat alle ja ajoon.
Nyt ongelmana on, että tuntuu hieman ihan suoralla tielläkin vetävän hieman ojan suuntaan oikealle, lisäksi ratti on aavistuksen vinossa vasemmalle, en tiedä olisiko yhden boorin välin, jolloin olisi korjattavissa helposti, mutta kun kumpaakaan näistä ilmiöistä ei ollut ennen tuota suuntausta. Mistä kannattaisi nyt tätä vammaa alkaa purkamaan, vai vienkö takaisin pajalle että pistävät harituksen takaisin?
Paikkana oli Turn Satakunnantien Vianor ja nelipistesuuntausvehje, jonka nimeä en tähän hätään muista...Ihan raportin tuosta sai, jossa arvot ennen ja jälkeen.
Comment