Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4b avant -99 alusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 4b avant -99 alusta

    Tuli innostuttua A4:sen jälkeen hieman erilaisesta projektista joten valitsin kohteeksi tällaisen otsikon mukaisen Audi A6 4b avant -99 kulkineen.Heti tieten tulee kysymystä ilmaan avantin alusta valinnasta koska näissähän on ilmeisesti automaattinen perän säätö olemassa ilmajousena joten vinkkinä tai linkkiä onko alustan vaihto minkälainen operaatio jos vaihdetaan esimerkiksi Weitec ultra gt tai yms tilalle ja luovutaan kokonaan tuosta automaattisesta perän säädöstä?

  • #2
    Millähän koneella mahtaa tuo a6:nen olla?

    Kw:n var1-3 sarjaa on aika lailla suosittu, ja varsin hyväksi havaittu.

    Comment


    • #3
      elikkä Audi on koneella 1.9tdi 81kw tyyppihyväksynnällä e1*96/27*0051*08 ja foorumilla oli jotain juttua jos vaihdetaan alkuperäis alustaan osanumeroista sekä myöskin Kw v1 mutta mielellään ei säädettävää joten kiinteä madallus jousi/iskari yhdistelmä olisi ajatuksessa. Käytännön kikkoja kaivataan eli tarviiko muuta kuin alusta hommata vai vaatiko vielä jotain osia lisäksi sekä noiden ilmalinjojen tulppaus/käytöstä poistosta?

      Comment


      • #4
        Lieköhän tuossa tuota autom. perän säätöä ilmalla? Vai oletko tuon varmistanut että se siellä on?

        Comment


        • #5
          hyvä pointti mutta jousia ei ainakaan näy:D

          Comment


          • #6
            Ok.

            Jotenkin mulle oli jäänyt sellainen mielikuva, että tuota tasonsäätöä olisi ollut (vain) kasikoneisissa kutosissa.

            Comment


              #7
              On toki muissakin, ainakin mulla oli C5 (b4) 2.5tdi V6 Avant quattrossa, vm -98. Mutta jos oikeasti ei ole radalle menossa, niin tuo ilmaperä ei ole hassumpi, ja helppo on ainakin perän korkeutta säätää=)

              Comment


                #8
                Lainaapa nyt tätä topiccia kun kerran puhetta tuosta peräpään korkeus säädöstä.

                Eli potilaana A6 C5 Quattro ja ongelmana se, että takasäätimen vivun kiinnike rungosta on karannut, eli olisiko jollakulla kuvaa siitä miten ja mihin se tulee kiinni.
                Tarkennuksena, itse säädin on paikoillaan mutta sen tangon kiinnike on karannut ja joku on jossain kohtaan viritellyt nippusiteellä sekä rauta rangalla tangon kallistuksenvakaajan ja perän väliin.

                Toivottavasti edes joku saa selvää mun melkein selvästi selityksestä :P

                ja vähän OT:na, tulee kalliiksi asiakkaalle tuo viritys.. On nimittäin revennyt pelkääjän puolelta tuo jousipussi kun kerran kompura on huutanut täyttä häkää :/

                [e] Ja hyvänä huomiona on se että sedanista kyse..
                Viimeksi muokannut Metsässä; 23.10.2009, 15:08.

                Comment

                Working...
                X