Onko kukaan törmännyt sellaiseen ongelmaan, että jarrupoljin menee löysäksi (saa poljettua melkein pohjaan asti), mutta kun tehostajan alipaineletkun irrottaa, niin poljin on taas normaali. Tosin jarrut ovat tietysti tehostamattomat tällöin. Itselle ei tule muuta vaihtoehtoa mieleen, kuin se että kun tehostajassa on "alipaine", niin tehostaja imee pääsylinteristä nestettä sisäänsä. Jarrunesteen taso ei kylläkään ainakaan kovin nopeasti ole vajonnut.
Ja toinen kysymys on, että onko se golf-pallon kokoinen pyöreä mutikka siinä alipaineletkussa takaiskuventtiili vai mikä? Tämä "mutikka" on siis imusarjan ja tehostajan välissä. Kyselen oikeastaan sen takia, että sitä on tuossa omassa audissa korjailtu näköjään liimalla, ruuvilla ja teipillä. (Tällainen samanlainen mutikka löytyy kyllä monesta muustakin VAG laitteesta tuolta aikakaudelta).
Ja toinen kysymys on, että onko se golf-pallon kokoinen pyöreä mutikka siinä alipaineletkussa takaiskuventtiili vai mikä? Tämä "mutikka" on siis imusarjan ja tehostajan välissä. Kyselen oikeastaan sen takia, että sitä on tuossa omassa audissa korjailtu näköjään liimalla, ruuvilla ja teipillä. (Tällainen samanlainen mutikka löytyy kyllä monesta muustakin VAG laitteesta tuolta aikakaudelta).
Comment