Katsastus lähestyy ja osasin jo vähän odottaakin, että jousilautaset alkavat olemaan aika pehmeässä kunnossa.
Samoin apurungosta löytyi ruuvimeisselin mentävä reikä.
Audi on vuodelta -87, neljäpulttiset navat, ei ABS-jarruja. Tehostin on.
Mitenhän nuo osat mahtavat olla vaihtokelpoisia eri Typ 44 malleista.
Kun on tehostinta ja ilman, ABS:ää ja ilman.
Lisäksi vetoakseli muuttuu mutterilla kiristettävästä pultilla kiristettävään.
Laakerit ajattelin vaihtaa samalla, joten ihan hirveää ongelmaa ei itse navan erilaisuus tuota. Toki helpommalla pääsisi, jos voisi kunnostella uudet tolpat niin, että olisi auto kuitenkin ajokunnossa vanhoilla.
Tarkoitus kun olisi hiekkapuhaltaa ja maalata tolpat samalla, niin se vie oman aikansa.
-85:n 200:n apurunko löytyisi toiselta harrastajalta. Tuon ilmeisesti pitäisi sopia myös minun Audiini?
Samoin apurungosta löytyi ruuvimeisselin mentävä reikä.
Audi on vuodelta -87, neljäpulttiset navat, ei ABS-jarruja. Tehostin on.
Mitenhän nuo osat mahtavat olla vaihtokelpoisia eri Typ 44 malleista.
Kun on tehostinta ja ilman, ABS:ää ja ilman.
Lisäksi vetoakseli muuttuu mutterilla kiristettävästä pultilla kiristettävään.
Laakerit ajattelin vaihtaa samalla, joten ihan hirveää ongelmaa ei itse navan erilaisuus tuota. Toki helpommalla pääsisi, jos voisi kunnostella uudet tolpat niin, että olisi auto kuitenkin ajokunnossa vanhoilla.
Tarkoitus kun olisi hiekkapuhaltaa ja maalata tolpat samalla, niin se vie oman aikansa.
-85:n 200:n apurunko löytyisi toiselta harrastajalta. Tuon ilmeisesti pitäisi sopia myös minun Audiini?
Comment