Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takajarrun männän palautuminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Takajarrun männän palautuminen

Eli tuos yhes topicis kirjotin että vaihdoin taakse levyt ja palat. Motonetistä oon tilannu sen oman palautustyökalun ja kuskin puolella mäntä palautuu hienosti ja köykäsesti pohjaan, jonka jälkeen jää siis nätisti pyöriin "tyhjää" pohjaan.

Apukuskin puolella mäntä on melko kankea kiertää ja toppaa jotenki ihmeellisen jäykästi pohjassa jonka jälkeen ei pyöri mihinkää. Mäntä oli tänään kädes eikä mitää ruostetta tai muuta näkyny, kumitki oli ehjät. Käsijarrumekanismi pelaa hienosti ja takertelematta. Mikä tuo jäykän kiertämisen voi tehdä? Myös sen puolen levy lämpee vaikka ei jarruttaskaa 5 km aikana. Toinen pysyy kylmänä.

Mites känkkä vaijeri?

Comment

Kokeiltu, sekin pelaa. Ja ku mäntä on kankee kiertää jo siinä vaihees ku satula on kädes. Ei kukaa ilmeisesti oo purkanu sitä männän alapuolta? Ku se mulla oli eilen auki ja jotenki epäilen että sielä on käyty ennenki ja hilut ei oo oikees järjestykses. Tietäskö joku varmasti mitenkä sielä männäs ne hilut pitää olla?

Comment

Sinulla on varmaan ihan erilainen satula autossasi, mutta tämän kuvan ja korjaussarjan avulla elvytin 100:sta takasatulat.

Comment

Juuri nuota 26-28 osia tarkotan. Harmi vain ku tuosta ei näe kuinka päin 27 ja 28 on. Tuon kuvan mukaan tuos mun satulas ne osat olis oikein mut sitä en tiedä onko 27 ja 28 oikeinpäin.

Comment

Enpä minäkään nyt muista sen tarkemmin. 27:ssa näyttäisi olevan nypykät mäntään päin.
            Vähän vaikuttaisi, että tuo 27 voisi olla tietyin päin ja muilla ei olisi merkitystä. Ei välttämättä 27:aan.
            Päättelemällä ja vanhoista jäljistä voisi selvitä, jos ei muita ohjeita löydy.

Comment

Pitää varmaan vielä kertaalleen ottaa satula käteen. Ku tuota kuvaa kattoo ni ilmeisesti männän pohjatessa 15 pökkää 29:iin ja 29 taas tietysti mäntään. Ja ilmeisesti 15 pökkääminen "vapauttaa" männän jonka jälkeen pyöris "tyhjää".

Comment

Korjaussarjan kanssa nuo olisi hyvä käydä läpi. Samalla voi laittaa sen rasvanipan, jos katsoo aiheelliseksi.
                Itse laitoin nipan.

Comment

Working...