Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Saksan renkaiden asennus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Saksan renkaiden asennus?

Ensimmäinen viesti tällä foorumilla ja heti aluksi tiukka kysymys :)

Missä olette asennuttaneet Saksasta hankitut renkaat lähinnä pääkaupunkiseudulla? Mietin vain sitä, että rengasliikkeet suhtautuvat tuskin lämmöllä siihen, että henkilö roudaa paikalle itse hankkimansa renkaat ja vanteet. Vai miten on?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen. Vanteet on jo, mutta renkaiden tilaaminen Saksasta huolestuttaa juuri em. syystä.

http://www.rengastotal.fi/
    Melko arvokas 45? hinta sisälsi vanteiden pesun, uudet venttiilit, kumien asennuksen ja tasapainotuksen. Palvelu oli asiallista vaikka en mitään tuotteita heiltä ostanutkaan.

Comment

En tiedä muualla, mutta Vaasassa eivät ole olleet moksiskaan jos roudaat omat renkaat vaihdettavaksi.

Comment

Voihan niitä renkaita ostella myös käytettynä ja laittaahan ne nekin kiltisti päälle :) Eli sinne vaan, onhan se kumma jos ei raha kelpaisi?

Comment

Jos suhtautuvät näreästi siihen että joku myy halvemmalla niin voi voi, ei muutakuin seuraavaan liikkeeseen nauttimaan palvelusta? koko rahan edestä...

Comment

Kyllä pk-seudulla vuosia olen asennuttanut omia irtokumeja vanteille useassa rengasliikkeessä eikä kuvitellutkaan että joku voisi kyseenalaistaa asiaa. Vuosia köyhänä miehenä vaihdoin aina keväisin ja syksyisin kumit samoille aluvanteille. Samoin ostin kumeja mistä sattui edullisesti saamaan eikä kukaan koskaan kumien alkuperästä ollut kiinnostunut. Liikkeillähän on taksat rengastöille ja kyllä ne niillä hommia tekee.

Comment

Jos ei tee, ei liike ole asioimisen arvoinen.

Comment

Tuote se on palvelutuotekin.
                Tarpeetonta ajanhukkaa edes pohtia, miten liikkeet suhtautuvat jos viet omasta takaa renkaat vaihdatettavaksi :)

Itse mietin sitäkin, että olisi tilannut Saksasta renkaat ja toimitusosoitteeksi pistänyt paikallisen Vianorin :D Olisi säästänyt oman kuljettelun vaivan...
                Tuli sitten kyllä ostettua Rengaslasi Oy:stä Helsingistä uudet kumit, tuli jopa halvemmaksi kuin rengas-online.comista Saksasta + säästyi aikaa pari viikkoa.

Comment

Tuli uusien kesävanteiden myötä ajankohtaiseksi siirtää talvirenkaat peltivanteilta entisille kesäkiekoille, siirtää veljen talvikumit rumilta peltivanteilta omilta talvikumeilta vapautuville siistimmille ja siirtää vanhojen kesävanteiden kohtuukuntoiset premiumcontactit veljen rumille peltivanteille (radalla ja vartilla tuhottaviksi).

Pikainen soittokierros:
                  Euromasterilla koko operaatio (3 purkua, 3 kasaamista) yht. 100 e.
                  Vianorilla aluvanteilla purku ja kasaus à 45 e, peltivanteilla à 40 e.
                  Star-Renkaassa purku ja kasaus à 40 e.

Tietääkö joku jotain edullisempaa paikkaa pääkaupunkiseudulla?

Comment

Kiitos hyvistä vastauksista. Tarjoukset pääkaupunkiseudulla Good Year F1-gsd-3 renkaista kokoa 225/40-r18 olivat järjestäen noin 900 euron luokkaa. Se on liikaa kun netistä vastaavaa rengasta saa halvimmillaan alle 150 eur.

Totta, että turhaan minä noita asennuksia murehdin. Ei muuta kuin rengaskaupoille.

Comment

Ei toi satku tollasesta urakasta mun mielestä paha ole. Aikaa menee helposti tunti tai pari.

Comment

Working...
                      X