Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

hylsy madallussarjan takia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Faceliftin alkuperäisumpiot on xenon hyväksytyt (edit_ se numerokoodi siinä umpiossa, B vai mikä se xenonjuttu oli), jos on korkeussäätö (ei tarvi periaatteessa olla automaattinen, vähän tulkintakysymys) ja ajovalopesurit niin homma kunnossa.
    Aijaa, olin ollut ihan siinä uskossa että olen nyt kylän katalin konna ja rikollinen kun olen laittanut jälkiasennus xenonit pitkiin missä ei ole tuota automaattista korkeudensäätöä..

    Comment


    • #32
      Siis tuo mun teksti koski HALOGEENEJA. tottakai orkkisxenonien umpioihin saa laittaa pitkät xenonitkin, eiköhän se kirjainyhdistelmä ole umpiokohtainen eikä erikseen molemmille polttimoille. ja vaikka olisikin niin tuskin se ainakaan halogeeniumpiota alkeellisempi järjestelmä on,eli hyväksynnät kyll pitäis löytyä.

      eihän tuon laillisempaa muutosta voi enää olla kuin MR:llä...
      Viimeksi muokannut kontio; 6.5.2010, 13:52. Perustelu: selvennys

      Comment


      • #33
        Eikös umpiossa pitäisi olla DCR kirjaimet, että sekä lähi- ja kaukovalo saisivat olla xenonia. DC pelkkä lähivalo ja DR pelkkä kaukovalo.

        Comment


        • #34
          Eikös umpiossa pitäisi olla DCR kirjaimet, että sekä lähi- ja kaukovalo saisivat olla xenonia. DC pelkkä lähivalo ja DR pelkkä kaukovalo.
          ei mitään hajua, mutta kyllä mulla molemmat on jälkiasennusxenonit orkkis facelift umpioissa ja hyväksyvästi suikkalakki niitä merkintöjä syynäsi.

          ja ovat kyllä aivan huikean hyvät valot, kun vain sopivan valkoiset xenonit vaihtaa, 4300-5000K on ihan pätevä. ilo ajaa pimiällä =)

          olisko asiat orkkisxenoneissa sitten muka niin huonosti, että pelkkä DC merkintä? en usko.

          Comment


            #35
            Piti käydä ihan syynäämässä nyt nuo merkinnät umpioista. Ovat vain merkittynä umpion päällä olevaan tarraan, joka on osittain piilossa keulakehikon alla, joten vähän vaikeuksia lukemisessa... Valot siis osanumeroilla 8D0 941 029 AN (vasen) ja 8D0 941 004 AN (oikea). Merkinnät luettu vasemman valon tarrasta.

            PY21W (vilkku)
            D2S (lähivalo, xenon)
            H6W (parkki)
            H7 (pitkä)

            00DC ja mielestäni 00HR. Eli pitkässä ei xenon-hyväksyntää ilmeisesti ole?

            Ps. anteeksi "lievä" offtopic...

            Comment


            • #36
              Niin. Käytin tuon auton eilen alustan sekä 18" renkaiden muutoskatsastuksessa ja samalla otin vuosikatsastuksen.

              Pelkkä TÜV-todistus alustasarjan sopivuudesta riitti ainakin tällä kertaa. Katsastusmies mainitsi kulmista että "kannattaa tarkkailla renkaiden kulumista". Ei siis vaatinut nelipyöräsuuntaus- tai mitään muutakaan todistusta.

              Lisäksi "jouduin" vielä toimistossa täyttämään jonkun lapun johon kirjoitin vain alustan myyneen liikkeen nimen (merkitsi tietojärjestelmään lisätietona) sekä oma allekirjoitus nimenselvennyksineen ja osoitteeni.

              Comment

              Working...
              X